• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 22 اسفند 1401
کد مطلب : 187682
+
-

با مردم/ تلفن‌های ثبت شکایات بانک آینده در اهواز، سیستم ضبط ندارند

 خطوط تلفن اداره ثبت شکایات بانک آینده در شهرستان اهواز تقریبا همیشه اشغال است و اگر هم به‌طور تصادفی خطوط آزاد باشند امکان ثبت شکایت به‌صورت صوتی وجود ندارد.اگرمشتریان نتوانند شکایات و پیشنهادهای خود را مطرح کنند پس هدف از راه‌اندازی و معرفی این خطوط چیست؟
حیدری از اهواز

خانه انیس‌الدوله به‌عنوان بنایی تاریخی، صیانت شود
خانه انیس‌الدوله که متعلق به دوره قاجار است در خیابان ولیعصر(عج) بالاتر از چهارراه مولوی واقع شده و در حال حاضر در اختیار اتحادیه و صنف قصابان و گوشت‌فروشان است. این در حالی است که هر ساختمان معمولی دیگری می‌تواند برای این منظور درنظر گرفته شود.جا دارد شهرداری با پس گرفتن این بنا از این صنف، نسبت به حفظ و نگهداری آن به‌عنوان یک بنای تاریخی اقدام کند.
نورالهی از تهران

از کارمندان و کارگران قراردادی، مالیات نگیرید
اکثرکارگران و کارمندانی که به‌طور قراردادی مشغول کار هستند از پایین‌ترین میزان دستمزد برخوردارند.ضمن اینکه معمولا ازعیدی و پاداش هم برایشان خبری نیست. واقعا عین بی‌انصافی است که از این قشر و با این میزان درآمد اندک، مالیات کسر شود.از مسئولان درخواست داریم تا اخذ مالیات از این گروه را متوقف کنند.
مجید از کرج

پیامک
نرخ قبوض گاز در استان‌های سردسیر نجومی است

 ما ساکن اردبیل هستیم وبه‌تازگی قبض گاز خانگی ما به مبلغ 5میلیون و 900 هزار تومان به دستمان رسیده است. این مبلغ برای فردی مثل من که یک معلم هستم و 5فرزند دارم واقعا کمرشکن است.مسلما مصرف گاز درشهری مثل اردبیل قابل قیاس با شهری مثل اهواز نیست و مسئولان باید با درنظر گرفتن شرایط جغرافیایی و آب و هوای هر منطقه تعرفه قبوض خدماتی را تعیین و صادر کنند.
پور ابوالحسنی از اردبیل

تبلیغات تلویزیونی محدود شوند
 همه ما می‌دانیم که تبلیغات تلویزیونی یکی از راه‌های عرضه و فروش محصولات و تولیدات شرکت‌ها و کارخانجات و آشنایی مخاطبان با این محصولات است و در همه جای دنیا هم امری عادی و مرسوم است که  صدا و سیمای ما هم از این قاعده مستثنی نیست اما مشکل اینجاست که تعداد و زمان پخش این تبلیغات مخصوصا بین پخش برنامه و سریال‌های مورد علاقه و پربیننده مردم به قدری زیاد است که مخاطب صحنه پیش از پخش این آگهی‌ها را فراموش می‌کند و به‌اصطلاح رشته کار از دستش در می‌رود. خود من بارها به همین‌خاطر قید تماشای برنامه مورد علاقه‌ام را زده‌ام.جا دارد این روند بازبینی و اصلاح شود.
گیسو از تهران

چرا طرح تفکیک از مبدا زباله، جدی گرفته نشد؟
 متأسفانه طرح تفکیک زباله از مبدا که چندین سال پیش کلید خورد به‌طور جدی در کشورمان اجرا و پیگیری نشد.این در حالی است که بسیاری ازکشورهای پیشرفته با اجرای این طرح و بازیافت زباله درآمد سرشاری کسب می‌کنند.درست است که اجرای دقیق این طرح و فرهنگسازی‌ عمل به آن توسط شهروندان، کاری زمانبر و پرهزینه است اما در درازمدت نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت.پیشنهاد می‌کنم مسئولان شهرداری با ارائه راهکارهای جدید در این زمینه، کار را به‌طور جدی پیگیری کنند.
توکلی از تهران

پیام
سامانه امداد خودروی شرکت ایران‌خودرو پاسخگو نیست

شرکت ایران‌خودرو سامانه‌ای را به‌نام امداد خودرو طراحی و معرفی کرده که وظیفه آن پاسخگویی فوری و ارائه خدماتی مانند حمل‌ونقل خودرو، اعزام کارشناس و تعمیر در محل برای خریدارانی است که به‌صورت سالانه اشتراک آن را خریداری کرده‌اند. خود من به‌تازگی مبلغی حدود 400هزار تومان جهت تهیه این اشتراک پرداخت کرده‌ام. مشکل اینجاست که این سامانه یا پاسخگو نیست و یا به‌طور مرتب اشغال است؛ درحالی‌که اساسا جهت ارائه خدمات فوری به مشتری ایجاد شده است. اگر بناست که این خدمات ارائه نشود دلیل اخذ آبونمان سالانه چیست؟
کربندی از تهران

افزایش سرقت خودرو در منطقه سعادت‌آباد
من یکی از ساکنان منطقه سعادت‌آباد تهران هستم. متأسفانه و در کمال تعجب طی چند روز گذشته 25خودرو در محدوده بین بلوار‌دریا تا میدان بهرود به سرقت رفته است! این حجم از سرقت آن هم تنها ظرف چند روز موجب نگرانی شدید ساکنان این منطقه شده است.با توجه به اینکه بعضی از منازل این منطقه پارکینگ شخصی ندارند و مالکین ناچارند خودرویشان را در خیابان و کوچه‌ها پارک کنند از نیروی انتظامی درخواست داریم تا هر چه زودتر به این وضعیت رسیدگی کنند وآرامش را به این محله بازگردانند.
محبی از تهران

سنوات تحصیلی افراد برای بازنشستگی درنظر گرفته شود
همانطور که 2 سال خدمت سربازی به سنوات شاغلین برای بازنشستگی اضافه و لحاظ می‌شود، پیشنهاد می‌کنم سنوات تحصیلی افراد تحصیل‌کرده هم به مجموع سال‌های کاریشان اضافه شود.به هر حال این افراد با درنظر گرفتن مدارک تحصیلی‌شان استخدام شده‌اند و از دانش و اطلاعات خود در امور محوله استفاده می‌کنند.این طرح هم مشوقی برای افراد جوان جهت ادامه تحصیل است و هم با بازنشسته شدن تعداد زیادی از افراد شاغل جا برای استخدام نیروی جدید و جویای کار باز خواهد شد.
نادعلی از کرمان



 

این خبر را به اشتراک بگذارید