• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 13 خرداد 1397
کد مطلب : 18763
+
-

برانکو: مسلمان جایی در تیم ما نخواهد داشت

برانکو: مسلمان جایی در تیم ما نخواهد داشت

پرسپولیس همچنان از پنجره نقل و انتقالات محروم است و مسئولان باشگاه و هواداران و برانکو چشم به اعلام نظر نهایی فیفا هستند تا شاید شرایط تغییر کند. درعین حال در روزهای گذشته صادق محرمی و فرشاد احمدزاده با جدا شدن از پرسپولیس حسابی دست سرمربی سرخپوشان را برای فصل آینده خالی گذاشتند.
در این شرایط اما هواداران پرسپولیس امیدوار بودند که برانکو با تمدید قرارداد مسلمان برای فصل آینده موافقت کند تا هافبک بازیساز سرخپوشان بتواند در این شرایط سخت به پرسپولیس کمک کند. به همین دلیل مسلمان بعد از پایان لیگ با حضور در باشگاه پرسپولیس با مسئولان باشگاه برای تمدید قرارداد خود مذاکره کرد اما برانکو در نهایت اعلام کرد که این بازیکن برای فصل آینده جایی در تیم نخواهد داشت تا پرونده مسلمان بسته شود.
   مسلمان برای ماندن پیغام داد
بعد از جدایی فرشاد احمدزاده هجمه زیادی علیه این بازیکن شکل گرفت و هواداران پرسپولیس نگران شرایط پرسپولیس در فصل آینده بودند در این شرایط اما در اتفاقی جالب محسن مسلمان که به نظر می رسید به دنبال مذاکره درباره سایر پیشنهادات خود است با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود به نوعی اعلام کرد که خواهان تمدید با پرسپولیس است و حتی شایعه شد که این بازیکن کسانی را واسطه قرار داده تا بین او و برانکو وساطت کنند تا همه چیز برای فصل آینده خوب پیش برود.
   برانکو: پرسپولیس برای مسلمان تمام شده است
بعد از شایعه بازگشت مسلمان به پرسپولیس همه منتظر بودند تا واکنش برانکو را در این مورد این بازیکن ببینند تا شاید مسلمان برای فصل آینده بار دیگر به پرسپولیس بازگردد اما برانکو اعلام کرد: «من در این باره صحبت‌هایم را با مسئولان باشگاه در میان گذاشتم و چه پنجره نقل و انتقالات باز شود و چه باز نشود تصمیم من تغییر نخواهد کرد.  به عنوان سرمربی و عضوی از خانواده پرسپولیس از محسن مسلمان بابت همه کارهای خوب و تلاش‌هایی که برای پرسپولیس انجام داده تشکر می‌کنم و امیدوارم که گام‌های بعدیش‌ را بلندتر از قبل بردارد. من از مسلمان ناراحت نیستم و فقط می‌گویم که پرسپولیس برای او تمام شده است. برای این بازیکن در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم.»
   واکنش پرسپولیس: باشگاه دخالتی نمی کند
در شرایطی که باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا بتواند نظر برانکو را برای ماندن مسلمان جلب کند اما برانکو تصمیم خود را گرفت و در نهایت اعلام کرد که به مسلمان احتیاجی ندارد. اما بعد از تصمیم نهایی برانکو باشگاه پرسپولیس در خصوص این اتفاق اعلام کرد:« با توجه به اینکه برانکو موضع خود را در قبال ماندن محسن مسلمان در پرسپولیس تغییر نداده و همچنان مخالف تمدید قرارداد این بازیکنان است، باشگاه نیز در این قضیه دخالتی نمی‌کند و نظر سرمربی شرط است.»
   کینه عجیب برانکو
در ماجرای مسلمان نکته جالب اینجاست که برانکو نشان داد که به هیچ عنوان حاضر نیست بازیکنی را که از چشم او افتاده را ببخشد و این اتفاق پیش از این در مورد رامین رضاییان هم افتاده بود. رامین رضائیان دو فصل قبل شرایط مشابهی را تجربه کرد و حتی هواداران هم نتوانستند برانکو را راضی کنند تا در نهایت این بازیکن در پایان فصل از پرسپولیس جدا شود و حالا این شرایط یک بار دیگر برای مسلمان اتفاق افتاد تا دیگر این بازیکن را در پرسپولیس نبینیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید