• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 14 اسفند 1401
کد مطلب : 187127
+
-

کنگره زنان اثرگذار در بوشهر برگزار شد

جامعه
کنگره زنان اثرگذار در بوشهر برگزار شد

نخستین کنگره زنان اثرگذار استان بوشهر با حضور انسیه خزعلی، معاون‌رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده در دور دوم سفر ریاست‌جمهوری به استان بوشهر برگزار شد.
به‌گزارش همشهری، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در نخستین کنگره استانی بانوان تأثیرگذار استان بوشهر از برگزاری کنگره زنان تأثیرگذار در ۱۵استان کشور خبر داد و اظهار کرد: برگزاری این کنگره از ایده‌هایی است که از سال گذشته در سطح ملی و بین‌المللی مطرح و امسال در سطح استان‌ها در حال برگزاری است.
انسیه خزعلی با بیان اینکه شناسایی و معرفی زنان اثرگذار در همه زمینه‌ها در این کنگره مدنظر قرار دارد، افزود: زنانی که در محیط‌های مختلف اداری، منزل، محیط‌های اجتماعی، ملی و بین‌المللی بتوانند اثرگذاری ویژه‌ای داشته باشند شناسایی و تعدادی از آنها در کشور و استان‌ها معرفی می‌شوند.
رقیه زنگنه‌نژاد، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر نیز در این کنگره با تأکید بر نقش زنان در اثرگذاری و اثربخشی در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های تفریحی و ورزشی بانوان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه بوشهر نظیر تولید باغی و کشاورزی، صنایع دریامحور، صنایع‌دستی و حوزه گردشگری می‌تواند در توانمندسازی زنان و خانواده‌های زیادی مؤثر واقع شود. در این رویداد از 22نفر از زنان اثرگذار استان در حوزه‌های مختلف ورزشی، هنری، کارآفرینی، نخبگان و فعالان اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد تقدیر شد.‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید