• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 13 اسفند 1401
کد مطلب : 187112
+
-

عدد خبر

16 هزار فرد غیرمجاز از فهرست بیمه رانندگان و قالیبافان حذف شدند. مهدی شکوری، مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی با بیان این مطلب درباره پالایش بیمه‌های اقشار خاص و خروج افراد غیرمجاز از فهرست‌های بیمه‌ای گفت: در سال‌جاری  8هزار راننده تاکسی و 8هزار بیمه‌شده از محل بیمه قالیبافان، غیرمجاز تشخیص داده شده و از فهرست بیمه‌شدگان حذف شدند./ ایسنا

12 هزار نفر سالانه کمک هزینه عینک دریافت می‌کنند. افروز صفاری‌فرد، معاون پیشگیری از معلولیت‌های مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی در این‌باره می‌گوید: تا سال ۱۴۰۰کمک هزینه عینک سقف ۱۵۰هزار تومان داشت که با توجه به هزینه بالای عینک، مبلغ ناچیزی بود اما از اواخر امسال این رقم به ۵۰۰هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

15 هزار پیوند مغز استخوان تاکنون در ایران انجام شده است. حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی تهران با بیان این مطلب گفت: هزینه پیوند مغز استخوان نسبت به کشورهای دیگر حتی عراق اندک است و این موضوع در اقتصاد سلامت و توریسم درمانی حائز اهمیت است. ارزآوری از طریق توریست سلامت هم از طریق دانشگاه علوم‌پزشکی تهران ۳برابر شده و این مسئله جای کار بسیاری دارد و می‌تواند مؤثر واقع شود.

65 ساله‌ها ۱۰برابر دیگران نیازمند خدمات درمانی هستند. ضرغام صادقی، معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این‌باره می‌گوید: اگر با تدبیر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بتوانیم علاوه بر بیمه‌ پایه و تکمیلی به سمت ظرفیت‌سازی برای ایجاد بیمه طلایی برای پوشش همه خدمات درمانی بازنشستگان حرکت کنیم، به نقطه مطلوب وزارت رفاه خواهیم رسید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :