• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
شنبه 13 اسفند 1401
کد مطلب : 187090
+
-

نکته بازی/ پس سقفت کوتاه شده

نفت مسجدسلیمان قعرنشین، اساسا تیم سخاوتمندی است؛ آنقدر دست و دلباز که کار همه را راه می‌اندازد و اجازه نمی‌دهد کسی دست خالی به خانه‌اش برگردد. بالاخره وقتی شما طی 21بازی 43گل دریافت می‌کنی، یعنی برای خوشحالی رقبا سنگ تمام گذاشتی! برکات بازی با این تیم اما، متوجه 2گل‌نزن این فصل پرسپولیس یعنی مهدی ترابی و مهدی عبدی هم شد. به این ترتیب نفر اول بعد از 400و نفر دوم پس از 300روز موفق به گلزنی شدند تا انبوهی از مصاحبه با آنها در رسانه‌های گوناگون منتشر شود. بر همین اساس عبدی در یکی از گفت‌وگوهایش گفته: «از زدن این گل به اندازه گلزنی در دربی و فینال لیگ قهرمانان خوشحال شدم.» خب پس سقف جنابعالی کوتاه شده که گل زدن به قعرنشین لیگ را با فینال آسیا یکی می‌کنی. نه؟

طرح زوج و فرد
به‌نظر می‌رسد در فدراسیون فوتبال پیرامون انتخاب سرمربی تیم ملی، یک طرح چرخشی درنظر گرفته شده است؛ روزهای فرد قرار است سرمربی خارجی برای این تیم برگزیده شود و روزهای زوج، آقایان به سرمربی ایرانی نظر می‌کنند. این وسط فقط یک روز جمعه باقی می‌ماند که آخر هفته است و مهدی تاج معمولا در چنین روزی هر دو گزینه ایرانی و خارجی را برای تیم ملی محتمل می‌داند. خلاصه وضعیت بسیار جذاب و سرگرم‌کننده‌ای در تیم ملی درست شده که بابتش باید از فدراسیون فوتبال و شخص آقای تاج تشکر کنیم. این اروپایی‌ها خیلی زندگی یکنواختی دارند و همینطور از روی یک برنامه مدون، با کمترین میزان مصاحبه و بیشترین ثبات قدم حرکت می‌کنند. ما اما هر روز می‌توانیم از یک داستان جدید و متفاوت لذت ببریم!

یک‌چهارم نهایی جام حذفی قبرس؟
تصاویری منتشر شده است از کریم انصاری‌فرد که در جریان برگزاری دربی نیکوزیا در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قبرس جنجال‌ساز شده. کریم که برای اومانیا بازی می‌کند، در این مسابقه موفق شده به آپوئل گل بزند. او بعد از گل یک شادی جنجالی انجام داده؛ به این ترتیب که رو به تماشاگران حریف ایستاده و دست‌هایش را پشت گوشش گرفته است. هواداران هم به سمت او بطری آب پرتاب کرده‌اند که کریم یکی از بطری‌ها را برداشته و آب آن را سر کشیده است. این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد و قصد ملامت کریم را نداریم، اما کاش او به‌عنوان یکی از کاپیتان‌های تیم ملی این همه هیجان را در ژانر بزرگ‌تری به خرج می‌داد، نه جام حذفی فوتبال قبرس! انصاری‌فرد امسال در 22بازی فقط 3گل زده است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید