• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
پنج شنبه 11 اسفند 1401
کد مطلب : 186955
+
-

تشکیل پرونده قضایی برای «وزیر وقت نفت»

سخنگوی قوه قضاییه در نشست‌خبری دیروز خود درجمع خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات دستگاه قضایی پرداخت. از شبهه‌سازی‌ها پیرامون شرایط زندان‌ها تا تشکیل پرونده قضایی برای «وزیر وقت نفت» و آخرین وضعیت پرونده «جمشید شارمهد» ازجمله موضوع‌هایی بود که مسعود ستایشی درباره آنها توضیح‌های لازم را به رسانه‌ها ارائه داد.
  شارمهد با رسیدگی عادلانه دستگاه قضایی در دادگاه صالحه محکوم به اعدام شده و با راه‌اندازی یک گروهک تروریستی وابسته به سرویس‌های امنیتی غربی، در به خاک و خون کشیدن ده‌ها زن و کودک دست داشته است که با کمک سربازان گمنام در دیگر پروژه‌هایش ناکام مانده‌است.
  با اهتمام مجدانه و برنامه‌ریزی دقیق ازسوی رئیس قوه قضاییه، حوزه انبار‌های اموال تملیکی و گمرکات و انبار‌های بنادر،یکی پس‌از دیگری درحال تعیین‌تکلیف قانونی و ضابطه‌مند هستند.
 اگر در حوزه زندان هرکس ادعایی دارد، به‌ویژه کسانی که صاحب تریبون هستند، مستند سخن بگویند، ما هم مستند و مستدل در مقام پاسخگویی هستیم. بدون سند سخن گفتن شیوه معاند و خصم است.
 براساس دستور رئیس قوه قضاییه برای برخورد با ترک فعل مسئولان، درخصوص عدم‌جمع‌آوری گازهای مشعل میادین نفتی و گازی برای وزیر وقت نفت پرونده قضایی تشکیل شده‌است./ میزان


 

این خبر را به اشتراک بگذارید