• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
پنج شنبه 11 اسفند 1401
کد مطلب : 186930
+
-

آماربازی

3/37
رضا اسدی این هفته 2گل برای تراکتور زد و یک پاس‌گل هم داد تا هم عنوان برترین بازیکن هفته را به‌دست بیاورد و هم خودش را به صدر جدول گلزنان برساند. هافبک تراکتور که از زمان آمدن پاکو خمس به خط حمله نقل‌مکان کرده به‌خوبی در این پست جواب داده و حالا بالاتر از همه مهاجمان لیگ ایستاده است. او در آبادان فقط 2بار در موقعیت ضربه‌زنی قرار گرفت که هر 2بار موفق به گلزنی شد. 2پاس کلیدی هم داد و در مجموع از سایت متریکا نمره9.37 را دریافت کرد. اسدی در این فصل سابقه دریافت نمره کامل‌10 را هم داشته که آن نمره را بعد از هت‌تریک مقابل ذوب‌آهن به‌دست آورد.

7/97
بهترین بازیکن دیدار سپاهان و آلومینیوم، امید نورافکن بود که تک‌گل تیمش را ساخت و مثل همیشه نمره خوبی از سایت متریکا گرفت. نورافکن در این میدان یک شوت داخل چارچوب و 2پاس کلیدی داشت و دقت پاس او هم 80.6درصد بود که به‌خاطر پاس‌های ریسکی‌اش کمتر از سایر هافبک‌های سپاهان بوده است. امید درمجموع به نمره7.97 رسید و در مسابقه‌ای که هیچ بازیکنی نمره بالاتر از 8 نگرفت، به‌عنوان برترین بازیکن زمین برگزیده شد. دومین بازیکن برتر این میدان هم محمود قائدرحمتی گلزن آلومینیوم بود که تنها ضربه‌اش به سمت دروازه سپاهان تبدیل به گل شد و با نمره7.87 بازی را تمام کرد.

7/93
در بازی روز سه‌شنبه استقلال و نساجی، آبی‌ها آنقدر موقعیت از دست دادند که در نهایت علیرضا حقیقی بهترین بازیکن زمین شد. حقیقی در همان دقایق اول بازی 2بار با خوش‌شانسی محض و یک‌بار هم با واکنش به‌موقع خودش از گل‌خوردن گریخت تا موج حملات اولیه استقلال بالاخره فروکش کند و قائمشهری‌ها نفسی به‌راحتی بکشند. استقلالی‌ها در این میدان 25شوت زدند که فقط 4شوت آنها داخل چارچوب بود و دروازه‌بان نساجی با مهار سه‌چهارم این شوت‌ها نمره7.93 گرفت و برترین بازیکن میدان شد. بعد از حقیقی، به‌ترتیب ارسلان مطهری (7.87)، ایوب کلانتری (7.81) و آرش رضاوند (7.60) بازیکنان برتر این میدان بودند. ضعیف‌ترین بازیکن زمین از دید متریکا هم امیرمهدی جانملکی مدافع نساجی بود که با اشتباهش پایه‌گذار گل استقلال شد و نمره6.28 گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید