• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
پنج شنبه 11 اسفند 1401
کد مطلب : 186929
+
-

نکته بازی/ دشمن راه دورم...

در روزی که استقلال محکوم به پیروزی بود و نمایش خوبی هم در برابر نساجی ارائه داد، نهایتا 2تیم به تساوی یک-‌یک رضایت دادند. نقطه عطف مسابقه که همه‌‌چیز را تغییر داد، شوت استثنایی ایوب کلانتری از روی ضربه ایستگاهی بود؛ یک گل ‌تر‌و‌تمیز و به‌یاد‌ماندنی که نتیجه بازی را به تساوی کشاند و باعث شد آبی‌ها با تلخکامی به خانه برگردند. کلانتری یکی از آن بازیکنان خوب و باثبات لیگ برتر است که همیشه کمتر در مورد او صحبت شده؛ هافبک 32ساله شیرازی مخصوصا در زدن ضربات راه دور مهارت دارد. او در بازی امسال با پرسپولیس هم یک گل از روی ضربه ایستگاهی زد، هرچند شاهکار این بازیکن گل راه دوری بود که در لیگ یازدهم وارد دروازه حسین هوشیار و سرخپوشان کرد.

چه‌کار می‌کنی سجاد؟
البته که افت و خیز در دنیای فوتبال طبیعی است و احتمال دارد برای هر بازیکنی رخ بدهد. با این حال شکل اتفاقاتی که برای سجاد شهباززاده افتاده واقعا عجیب و غریب است. این بازیکن 2فصل پیش با عدد بسیار چشمگیر 20گل فاتح کفش طلای فوتبال ایران شد. از همان زمان 2باشگاه پرسپولیس و استقلال برای جذب این بازیکن از سپاهان وارد جدال شدند و نهایتا سجاد با یک فصل تاخیر به جمع آبی‌پوشان برگشت اما نمایش او در این فصل فاجعه‌بار و غیرقابل‌دفاع بوده است. 21هفته و صفرگل؛ چطور می‌توان چنین آماری را هضم کرد؟ این مدت انتقادات از شهباززاده زیاد بوده و بعد از بازی با نساجی و آن موقعیت درخشانی که سجاد در آخرین دقایق خراب کرد، این اعتراض‌ها به اوج رسیده است.

کدام بازی را دیدی؟
راستش این است که ما خودمان هم دوست نداریم در این ستون اینقدر در مورد حمید مطهری بنویسیم اما چه کنیم که استاد امان نمی‌دهد. سرمربی نساجی بعد از تساوی یک - یک تیمش برابر استقلال گفت: «از نتیجه راضی نیستم، چرا که حق‌مان برد بود.» البته که بازی با استقلال برای هر تیمی سخت است و نساجی هم ماموریت دشواری در پیش داشت اما خوشحال می‌شویم بدانیم حمیدخان براساس کدام پارامترها مدعی است تیمش لیاقت پیروزی در این بازی را داشته؟ همه دیدند که استقلال مخصوصا در نیمه اول تیم برتر میدان بود و فوق‌العاده بازی کرد. این تیم 2بار هم تیر دروازه میزبان را لرزاند و فقط به‌خاطر گل استثنایی کلانتری برد را از دست داد. بنابراین تصور می‌کنیم مطهری در حال تماشای مسابقه دیگری بوده است!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید