• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 9 اسفند 1401
کد مطلب : 186780
+
-

سکانس‌هایی که حذف نمی‌شوند

‌خبر
سکانس‌هایی که حذف نمی‌شوند

 تهیه‌کننده «آسوده باش» درباره جزئیات آخرین نقشی که شهرام عبدلی در آن ظاهر شده بود، گفت: به‌خاطر عرقی که به آقای عبدلی دارم قرار شد قصه شهرام با برداشت 7سکانس نهایی شود و داستان او پایان یابد. امیر رحیم‌زاده، تهیه‌کننده سریال درباره سکانس‌های بازی مرحوم عبدلی به ایرنا می‌گوید: «آقای عبدلی حدود ۹سکانس داشت که ۷سکانس آن برداشت شد. اخبار رسانه‌ها درست نیست؛ قرار نیست نقش عبدلی را حذف و بازیگر جایگزین به پروژه اضافه کنیم.»
وی افزود: « به‌خاطر عرقی که به شخص آقای عبدلی دارم و در جلسه‌ای که با نویسنده و تیم کارگردانی گذاشتیم قرار بر این شد که برای 2سکانسی که از شهرام عبدلی باقی مانده فیلمنامه به‌نحوی بازبینی شود که قصه شهرام با برداشت ۷سکانس نهایی و داستان او قطع شود.»
وی ادامه می‌دهد: «قصه به‌نحوی تعبیه شده که 100درصد به واقعیت نزدیک است و همه با هم قصه را می‌بینیم و از این اتفاق خرسند می‌شویم. این قول را هم می‌دهیم که آخرین کار شهرام عبدلی نازنین و عزیزمان یک کار ماندگار و مانا خواهد بود.» شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹بهمن به‌علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، شنبه ۶اسفندماه در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.
وی شامگاه ۲۸بهمن‌ماه دچار خونریزی مغزی و به بیمارستان‌ قائم مشهد منتقل شده بود.
این بازیگر ۴۶ساله برای بازی در سریال آسوده باش به کارگردانی حسن حج‌گذار در مشهد به سر می‌برد که با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.‌

 

این خبر را به اشتراک بگذارید