• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 9 اسفند 1401
کد مطلب : 186761
+
-

آن طرف آبی‌ها چه می‌گویند؟

سفیران و مسئولان علمی خارجی بسیاری از پارک فناوری پردیس بازدید و دفتر یادبود این پارک علمی را امضا کردند و یادداشت نوشتند. در اینجا برخی از این یاداشت‌ها را بخوانید:

مارتینا دالیچ-معاون نخست‌وزیر کرواسی

 من به‌عنوان نماینده دولت جمهوری کرواسی امیدوارم با اجرای پروژه‌های زیادی که در آینده انجام خواهد شد روابط اقتصادی و علمی کشور‌های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کرواسی ارتقا یابد.

چونلی‌بای-رئیس آکادمی علوم جهانی

امیدوارم پارک علم و فناوری پردیس دستاوردهای بزرگی کسب کند و محرکی برای پیشرفت بی‌وقفه علم و فناوری و توسعه اقتصادی ایران باشد.

جوزف تیلور-عضو فرهنگستان علوم آمریکا

 از دوستان جدیدم در ایران برای فراهم  کردن امکان بازدید از پارک فناوری بسیار سپاسگزارم. بسیار تحت‌تأثیر قرار گرفتم به‌خاطر آنچه تاکنون انجام داده‌اید و همچنین طرح‌هایی که برای آینده دارید. امیدوارم که یک روز بازدید دیگر داشته باشم و همچنین چشم انتظار بهتر شدن روابط بین کشورهایمان هستم. با تمام آرزوهای خوب برای شما.

کریستین بوشمن-وزیر اقتصاد اتریش

 تبریکات، پارک فناوری پردیس خیلی تأثیرگذار است و یکی از جالب‌ترین محل‌هایی است که تاکنون دیده‌ام. امیدوارم باز هم به‌زودی اینجا را بازدید کنم.

میرا کومار-رئیس مجلس هند

موقعیت بزرگی برای بنده و هیأت همراه در بازدید از پارک فناوری پردیس و مشاهده پیشرفت‌های ایران در عرصه علم و فناوری فراهم شد. همچنین بهره‌برداری از تندیس آچاریا جی.سی.بوس در این مکان مایه افتخار است. بهترین‌ها را برایتان آرزومندم.

ویکا خومالو-سفیر آفریقای‌جنوبی

از هماهنگی این بازدید و میزبانی شما سپاسگزاریم. این بازدید بسیار خوب برگزار شد و آموزنده بود.فناوری‌هایی که ایران به آنها رسیده است خیلی دور از انتظار بوده است. این امر موجب ایجاد موقعیت برای همکاری‌های محتمل بین‌بخشی خواهد بود. جمهوری آفریقای‌جنوبی تعدادی از نوآوری‌ها را از طریق دولت یا دانشگاه‌ها ایجاد کرده است. ما امیدواریم که روابط میان پارک فناوری را با مراکز یا پارک‌های نوآوری پرتوریا شکل دهیم. ما امیدواریم یک‌بار دیگر هم پارک را بازدید کنیم.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید