• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 4 اسفند 1401
کد مطلب : 186336
+
-

با مردم/تخصیص سهمیه بنزین به همه افراد، بازار دلالی را داغ می‌کند

طرح تخصیص بنزین برای هر نفر 15لیتر به همه افرادی که خودرو ندارند منطق درستی ندارد زیرا زمینه‌‌ دلالی و دزدی جدید ‌را فراهم خواهد کرد. از اجرای این طرح که قبلا گویا در کیش اجرا شده در شهرهای بزرگ خودداری شود.
نفیسی از تهران

بهداشت در درمانگاه‌ها و کلینیک‌های اصفهان رعایت نمی‌شود
درحالی‌که تعویض ملافه و استفاده از نوع یک‌بار مصرف آن در مطب‌های پزشکان و بخش‌های تزریقات و تخت‌های مربوط به اقدامات پاراکلینیکی ضروری است، بسیاری از مراکز دولتی و خصوصی با وجود قرار داشتن رول کاغذی یا پلاستیکی در بالای تخت از آن استفاده نمی‌کنند و بیمار روی ملافه بیمار قبلی دراز می‌کشد. با توجه به شیوع بیماری‌های ویروسی و میکروبی و احتمال سرایت مشکلات پوستی تقاضا می‌شود مسئولان به‌صورت سرزده و مکرر از مراکز مختلف بازدید کرده و تذکر لازم را بدهند و با متخلفان از قوانین بهداشتی برخورد کنند.
محمود بلیغیان از اصفهان

پیامک
جلوی افزایش قیمت گوشت قرمز را بگیرید
 طی هفته‌های اخیر قیمت گوشت قرمز به طرز باور نکردنی‌ای بالا رفته است این افزایش قیمت سرسام آور بابت چیست؟ با وجود گرانی و تورم یکی‌دو‌سال گذشته استفاده از گوشت قرمز به ماهی یک یا دو بار محدود شده بود که به لطف ارقام فعلی به‌طور کامل از سفره مردم، مخصوصا قشر متوسط و ضعیف حذف خواهد شد. عاجزانه تقاضا داریم جلوی این افزایش قیمت را بگیرید تا ما بیش از این شرمنده خانواده‌مان نشویم.
کلاهدوز از تهران

کنترل نرخ ارز و طلا شاه‌کلید توقف تورم است
 با بالا رفتن روزبه‌روز نرخ ارز و طلا شاهد افزایش قیمت‌ها در همه زمینه‌ها هستیم‌ به‌طوری که مردم دیگر توان خرید مایحتاج اولیه خود را هم ندارند، بماند که این نوسانات قیمت عده‌ای را هم دلال و سودجو کرده است و حتی اقلامی را که با قیمت ارز سال گذشته خریداری کرده‌اند به نرخ ارز فعلی می‌فروشند. ولی اگر مسئولان چاره‌ای اساسی نیندیشند وضع از این هم بدتر خواهد شد و تورم اقتصاد را متلاشی خواهد کرد.
دهلوی از شیراز

ساخت مسکن ملی درمان کوتاه‌مدت معضل اجاره‌ها نیست

فرض کنیم که مسکن ملی به بهترین وجهی به سرانجام برسد که شواهد نشان می‌دهد چنین نیست و به سرنوشت مسکن مهر دچار می‌شود، در آن صورت همه مشکلات مسکن حل می‌شود؟ قطعا اینگونه نیست زیرا شرایط تغییر می‌کند و خانواده‌ها کم و زیاد می‌شوند. هر گاه درخصوص مشکل مسکن از مسئولان سؤال می‌کنیم درخصوص مسکن ملی صحبت می‌کنند که شاید در درازمدت بخشی از مشکل را حل کند ولی مشکل اردیبهشت‌ماه منزل من را حل نمی‌کند که چه‌بسا مجبور باشم دوبرابر قبل پول رهن و اجاره بدهم. به داد مستأجران برسید.
مولوی از تبریز

معتادان و افراد بی‌خانمان در اطراف میدان راه‌آهن ساماندهی شوند
در اطراف میدان راه‌آهن تهران در همه ایام سال تعداد زیادی معتاد و افراد بی‌خانمان هستند که روزهای سرد سال حضورشان بیشتر به چشم می‌آید. جا دارد در این محدوده مکان اقامتی ایجاد شود که هم بی‌خانمان‌ها ساماندهی شوند و هم مسافرانی که بعضا ناچار به توقف بیش از چند ساعت هستند اسکان موقت داده شوند که وضعیت این میدان به‌صورت فعلی نباشد.
عبدی از تهران



 

این خبر را به اشتراک بگذارید