• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
شنبه 12 خرداد 1397
کد مطلب : 18628
+
-

داستان‌سرایی زن جوان برای اخاذی میلیاردی از مرد طلافروش

وقتی زن جوان از مردی طلافروش به اتهام تجاوز و تهیه فیلم سیاه شکایت کرد، فکرش را نمی‌کرد که پلیس راز شکایت دروغین او را فاش کند.

به گزارش همشهری، چند روز پیش زنی جوان به دادسرای جنایی تهران رفت و گفت مردی طلافروش او را گروگان گرفته و با تهدید به وی تجاوز کرده است. او گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با مردی جوان به نام اشکان آشنا شدم. او می‌گفت طلافروش است و به تازگی از همسرش جدا شده. سرنوشتش شبیه من بود چرا که من هم به‌دلیل اختلافاتی که با همسر سابقم داشتم چندوقت قبل از او طلاق گرفته بودم. وی ادامه داد: آشنایی ما ادامه داشت تا اینکه با هم قرار گذاشتیم. اشکان سوار بر پورشه در محل قرار حاضر شد و آن روز متوجه شدم وضع مالی خیلی خوبی دارد.

وی وعده ازدواج داد و قرار شد به‌زودی همراه خانواده‌اش به خواستگاری‌ام بیایند و با هم عقد کنیم اما خبر نداشتم که این وعده‌هایش، بهانه‌ای‌ است برای فریب من. وی ادامه داد: اشکان به بهانه اینکه قصد صحبت درباره آینده را دارد، با من قرار گذاشت. من هم بی‌خبر از همه جا به محل قرار با او رفتم و سوار ماشینش شدم. اشکان در بین راه برایم آبمیوه خرید که پس از نوشیدن آن دچار سرگیجه شدم. پس از آن با تهدید چاقو از من خواست تا سکوت کنم و حرفی نزنم. آن روز وی مرا به خانه‌اش برد و پس از آن بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم چند ساعتی گذشته بود و همچنان در خانه اشکان زندانی بودم. او با نشان دادن فیلمی سیاه حقیقت تلخی را فاش کرد و گفت به من تجاوز کرده و اگر شکایت کنم فیلم را در فضای مجازی منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد.

دستور دستگیری

وقتی ندا که مربی بدنسازی است چنین شکایتی را مطرح کرد، قاضی جنایی دستور بازداشت مرد پورشه‌سوار را صادر کرد. ٢٤ ساعت بعد اشکان، مرد طلافروش درحالی‌که سوار بر ماشین گران‌قیمتش بود در یکی از خیابان‌های شمال تهران دستگیر شد. او وقتی شنید زن ورزشکار چنین شکایتی علیه او مطرح کرده شوکه شد و گفت چنین داستانی صحت ندارد. وی گفت: در اینستاگرام با ندا که مربی بدنسازی بود آشنا شدم اما اصلا قرار ازدواج نداشتیم. او چندین بار به خانه‌ام آمده بود و اصلا زور و اجبار و گروگانگیری در کار نبود. پس از مدتی هم تصمیم گرفتم به این رابطه پایان بدهم، چون قصد داشتم مجددا با همسرسابقم که بنابه دلایلی از او جدا شده بودم، ازدواج کنم. من تصور می‌کنم ندا برای انتقام‌جویی چنین شکایتی را علیه من مطرح و داستان‌سرایی کرده است.

ماجرای پرونده عجیب بود و هنوز مشخص نبود ندا حقیقت را بیان کرده یا اشکان. به همین دلیل قاضی جنایی دستور داد تا از زن جوان بیشتر تحقیق شود. او وقتی در مواجهه حضوری با اشکان قرار گرفت در نهایت اقرار کرد که شکایتش دروغ بوده و قصد اخاذی یک‌میلیارد تومانی از این مرد را داشته است. وی گفت: وقتی اشکان به رابطه‌مان پایان داد از او کینه به دل گرفتم. از سوی دیگر شنیدم که قصد ازدواج مجدد با همسرسابقش را دارد. این شد که تصمیم گرفتم مانع این ازدواج شوم و انتقامم را از او بگیرم. با خود گفتم از اشکان شکایت می‌کنم و او به زندان می‌رود. بعد به بهانه رضایت یک میلیارد تومان از او می‌گیرم اما تصوراتم اشتباه بود و دستم رو شد.

با اعترافات این زن برای او قرار قانونی صادر شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید