• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
چهار شنبه 3 اسفند 1401
کد مطلب : 186196
+
-

دغدغه‌های معیشتی خبرگان ملت

یازدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم دیروز آغاز به‌کار کرد و در نشست افتتاحیه، رئیس و ناطقان در سخنانی به بیان دیدگاه‌های خود درباره موضوع‌های مختلف پرداختند؛ سخنانی که بیش‌از هر چیز دربرگیرنده دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی مطرح در جامعه بود.

احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری: در آستانه فرارسیدن سال جدید، از مسئولان می‌خواهم با برنامه‌ریزی مؤثر و نظارت جدی، برای رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنند تا مردم با آرامش بیشتری به استقبال سال جدید بروند.

محسن کازرونی، نماینده البرز: تلاش برای ارتقای ارزش پول ملی کشور، خواست همیشگی رهبرمعظم انقلاب از دولت‌های مختلف بوده‌است. تقویت ارزشی پول ملی در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم ضروری است.

زین‌العابدین قربانی، نماینده گیلان: امروز یکی از مصادیق مهم «جهاد تبیین»، پاسخگویی به شبهات اعتقادی است. مشکلات اقتصادی و معیشتی بر وضعیت فرهنگی جامعه تأثیر می‌گذارد و مسئولان تلاش بیشتری برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشند.

برگزاری انتخابات هیأت‌رئیسه
برگزاری انتخابات هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری از دستورکارهای اجلاسیه دیروز بود و باتوجه به رأی نمایندگان، احمد جنتی بار دیگر به‌عنوان رئیس این مجلس انتخاب شد. همچنین سیدابراهیم رئیسی و سیدهاشم حسینی‌بوشهری به‌ترتیب به‌عنوان نایب‌رئیس اول و نایب‌رئیس دوم برگزیده و سیداحمد خاتمی و عباس کعبی نیز مجدداً به‌عنوان منشیان هیأت رئیسه انتخاب شدند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید