• سه شنبه 8 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 20 ذی القعده 1445
  • 2024 May 28
چهار شنبه 3 اسفند 1401
کد مطلب : 186175
+
-

آماربازی

06
تیم فولاد در حالی الفیصلی عربستان را برد که مجموع موقعیت‌های 2تیم به اندازه ثبت یک گل نبود اما به هر حال تیم ایرانی از اشتباه بزرگ مدافع حریف استفاده کرد و گل پیروزی را زد. امید گل فولادی‌ها در این مسابقه 0.40بود و امید گل الفیصلی هم از 0.23فراتر نرفت. یعنی 2تیم در مجموع به اندازه 0.63گل موقعیت ایجاد کردند و فاصله زیادی تا یک گل داشتند. تعداد شوت‌های هر دو تیم در این مسابقه 6شوت بود اما در آمار شوت‌های داخل چارچوب، تیم فولاد با برتری 2بر صفر بازی را به پایان رساند. یعنی الفصیلی حتی یک‌بار هم چارچوب دروازه کریستوفر کنت را تهدید نکرد و تیم نکونام هم کلا 2شوت داخل چارچوب زد که یکی از آنها تبدیل به گل شد.

15
3 ساعت بعد از صعود فولاد به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم الهلال نیز با برتری مقابل شباب‌الاهلی امارات راهی این مرحله شد و در قرعه‌کشی به فولاد ایران برخورد کرد. هرچقدر برتری فولاد ناپلئونی بود و با حداقل گل و امید گل و سایر آمارها به‌دست آمد، در عوض الهلال برتری مطلقی مقابل نماینده امارات داشت و در نهایت با نتیجه 3بر یک این تیم را برد. الهلال در این میدان 60درصد مالکیت توپ داشت و 550پاس داد که در مقایسه با 342پاس اماراتی‌ها رقم قابل توجهی بوده است. تعداد شوت‌های الهلال 15بود که 7شوت این تیم داخل چارچوب بود و 3ضربه تبدیل به گل شد. در مقابل، شباب‌الاهلی 10شوت، 4شوت داخل چارچوب و یک گل داشت.

18
در 4بازی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، بهترین آمار شوتزنی متعلق به تیم الشباب عربستان بود که 18ضربه به سمت دروازه حریفش (نسف‌قرشی ازبکستان) زد. الشباب در این مسابقه 7ضربه داخل چارچوب داشت (مساوی با الهلال) که 2ضربه تبدیل به گل شد و این تیم را روانه مرحله یک‌چهارم نهایی کرد. البته در تقابل دو تیم قطری یعنی الدحیل و الریان نیز الدحیل 23شوت به سمت دروازه حریفش زد اما بازی این دو تیم 120دقیقه طول کشید و اگر آمارهای بازی را به نسبت 90دقیقه محاسبه کنیم، تعداد شوت‌های الدحیل کمی کمتر از الشباب عربستان بوده است. تعداد شوت‌های داخل چارچوب در بازی دو تیم قطری 6 بر 6 مساوی بوده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید