• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 3 اسفند 1401
کد مطلب : 186173
+
-

نکته بازی/ یادت نیست چطور رفتی؟

مصاحبه‌ای از بشار رسن منتشر شده است که او در آن می‌گوید: «اگر پرسپولیس پیشنهاد بدهم با سر به این تیم برمی‌گردم.» این هافبک عراقی که این روزها در الغرافه قطر توپ می‌زند، انصافا یکی از بهترین خارجی‌های سالیان اخیر پرسپولیس بوده است. با این حال شاید اظهارنظر او در مورد بازگشت به پرسپولیس با «سر»، چندان هم قابل باور نباشد، چرا که هنوز کم و کیف جدایی‌اش را به خوبی به یاد داریم. او که با اصرار مدیران وقت باشگاه هر طور شده بود تا فینال لیگ قهرمانان در تیم ماند، پس از آن بازی هر دو پایش را در یک کفش کرد که می‌خواهد برود. بشار حتی ویدئو پر کرد و از هواداران کمک خواست که بگذارند برود؛ حالا چطور می‌توانیم چنین اشتیاقی را برای بازگشت، باور کنیم؟

نکونام دوباره استعفا ندهد!
فولاد ایران با برتری در برابر الفیصلی عربستان به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید؛ هرچند در این مرحله باید به مصاف سرسخت‌ترین تیم قاره یعنی الهلال برود که به‌معنای واقعی کلمه دیدار دشواری است. فارغ از این قرعه، یک رسانه اماراتی کلی شوق و ذوق به خرج داده و به مناسبت از راه رسیدن مرحله یک‌چهارم، طرحی از بهترین بازیکنان 4تیم غربی حاضر در این دور را منتشر کرده است. عجیب آنکه در مورد فولاد، از طرح وریا غفوری استفاده شده؛ بازیکنی که در پنجره زمستانی از تیم خوزستانی کنار گذاشته شد! اشتباهی در این ابعاد از یک سایت حرفه‌ای بسیار بعید است. حالا امیدواریم جواد نکونام در اعتراض به این اشتباه، یک‌بار دیگر از سرمربیگری فولاد استعفا نکند! به هر حال استاد کمی زودرنج هستند.

بابا اینها که اسمش بی‌احترامی نیست...
استقلال در یکی از پرشمار مسابقاتی که ساپینتو را به‌دلیل محرومیت در اختیار نداشت، با 2گل از سد ملوان گذشت و به یک‌چهارم نهایی جام حذفی رسید. بعد از این بازی هم درست مثل قبل از آن، استقلالی‌ها به‌طور گسترده مشغول حمایت از سرمربی محروم خود بودند. آنها عقیده دارند کمیته انضباطی بیش از حد علیه مربی پرتغالی سخت می‌گیرد. در همین راستا خسرو حیدری، دستیار ساپینتو هم گفته: «من تا به حال ندیدم او به کسی بی‌احترامی کند.» آره بابا؛ اینها دارند زیادی سخت می‌گیرند. نهایتش یک برانکارد پرت کرده سمت امدادگران، 10بار با مربیان حریف درگیر شده و 20بار هم یورش برده وسط زمین که با داور کتک‌کاری کند. بعد از بازی با پیکان هم چیزهایی در مورد «حیوانات» گفت که طبیعتا بی‌احترامی تلقی نمی‌شود!


 

این خبر را به اشتراک بگذارید