• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 1 اسفند 1401
کد مطلب : 186028
+
-

آماربازی

7/38
آمارهای ضعیف بیرانوند در 4-3 هفته اخیر باعث شد عنوان برترین بازیکن فصل جاری از دست او خارج شود و دوباره به ریکاردو آلوز برسد. بیرانوند در بازی با فولاد و هوادار گل خورد و نتوانست کلین‌شیت کند، در بازی با آلومینیوم اخراج شد و در بازی با نفت آبادان هم که غیبت داشت. او در هر 3بازی نمره پایین‌تر از 7گرفت و میانگین نمراتش در این فصل با افت شدیدی مواجه شد. دروازه‌بان شماره ‌یک تیم ملی حالا با میانگین امتیاز 7.38 اگرچه هنوز در صدر جدول دروازه‌بان‌هاست اما در بین تمامی بازیکنان لیگ به رتبه دوم سقوط کرده و رتبه اول را به هافبک خارجی تراکتور بخشیده است.

7/46
پاس گل‌های پرتعداد ریکاردو آلوز باعث شده او در آستانه شکستن رکورد پاس گل در تمامی ادوار لیگ برتر ایران بایستد. اما دلیل برتری او بر تمامی بازیکنان و صدرنشینی‌اش در جدول فوتبالیست‌های این فصل ایران فقط پاس‌گل‌هایش که صادر می‌کند نیست. آلوز در 6بازی اخیر تراکتور، هرگز نمره پایین‌تر از 7.2 نگرفته است. آخرین بازی ضعیف او در هفته دوازدهم مقابل پیکان بود که نمره6.56 گرفت و در دقیقه64 هم تعویض شد. مهندس فصل جاری لیگ، فقط در 2بازی نمره زیر 7 گرفته و بالاترین نمره‌اش هم 8.36 بوده که در بازی با ذوب‌آهن به‌دست آمده است. آلوز در حال حاضر با میانگین امتیاز 7.46 بالاتر از بیرانوند و مغانلو و بقیه، بهترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر است.

8/21
رتبه سوم جدول برترین بازیکنان لیگ در فصل جاری در اختیار شهریار مغانلو است که با عملکرد عالی‌اش در چند هفته اخیر، رشد قابل توجهی در این جدول داشته است. تعداد گل‌های مغانلو در 6هفته اخیر از گل‌های او در 14هفته قبل از آن بیشتر بوده و او در نیم‌فصل دوم حسابی اوج گرفته است. میانگین نمرات این مهاجم در 3هفته اخیر 8.21 بوده و او را در جدول بازیکنان کاملا بالا کشیده است. شهریار حالا با میانگین7.37 فقط یک‌صدم نمره کمتر از بیرانوند دارد و در رتبه سوم بازیکن‌های لیگ نشسته است. بعد از او رامین رضاییان (سپاهان) و حسین پورحمیدی (آلومینیوم) با میانگین نمرات 7.32 در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار دارند و آرش رضاوند هم ششم است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید