• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 12 خرداد 1397
کد مطلب : 18595
+
-

ریزنویس

   مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران: مصوبه دیوان عدالت اداری درخصوص لغو مصوبه شورا درخصوص مازاد تراکم و کسری پارکینگ، بیش از 3هزار میلیارد تومان از درآمدهای شهرداری تهران را تحت‌تأثیر قرار داده و با غیرقانونی دانستن آن، این میزان درآمد شهرداری را کاهش می‌دهد. در جلسه‌ای با حضور مدیران دیوان عدالت اداری، سرپرست معاونت شهرسازی و مدیر اداره درآمدی شهرداری تهران و کمیته بودجه در شورا مقرر شد تا شورا با اصلاح مصوبه پیشین خود و دیوان عدالت اداری با بازنگری در رأی خود این نقیصه را برطرف کند و مانع از کم شدن درآمد در شهرداری شود. (مهر)

   محمدحسین پناهی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ تهران، با رد خبر حذف شبانه کاشی پله‌های مقابل پارک ساعی به‌دلیل تصویربرداری شهروندان گفت: باد و باران هفته‌های گذشته موجب کنده شدن نوارهای لمینتی پله‌ها و شکایت شهروندان محله یوسف‌آباد به‌دلیل اشکال در تردد شد.  برای همین نیروهای شهرداری با امحای بخش‌هایی از نوار لمینتی که از جداره دیوار جدا شده بود و پاکسازی پله‌ها تلاش کردند تا امکان تردد امن شهروندان را فراهم کنند. (همشهری)

   ایرج رهبر، طرح ملی بازآفرینی شهری را نیازمند حمایت دولت و اجازه فعالیت بخش خصوصی به‌طور 100درصد دانست. اگر دولت بسته‌های تشویقی و تسهیلاتی در اختیار بخش خصوصی و انبوه‌سازان قرار دهد، نه فقط به اشتغال‌زایی کمک کرده بلکه ساخت‌وساز هم رونق می‌گیرد. (شهرنوشت)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :