• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
پنج شنبه 27 بهمن 1401
کد مطلب : 185733
+
-

نقل قول/هیچ‌گونه آلودگی میکروبی کشف نشد


یوسف نوری-وزیر آموزش و پرورش:
در میان دانش‌آموزان مسموم‌شده قمی هیچ‌گونه آلودگی میکروبی کشف نشده است. علاوه بر این هیچ عارضه ماندگاری برای دانش‌آموزانی که دچار این مسمومیت شدند یا احساس مسمومیت داشتند، وجود ندارد. بیشتر این موضوع الان تحت‌تأثیر شایعات است و من خواهش می‌کنم که رسانه‌ها به ما کمک کنند که اثر شایعات منفی را از بین ببریم و دانش‌آموزان ما به مدارس بروند و درس بخوانند. از مراجع ذی‌صلاح گزارش گرفتیم که مشکلی برای بازگشایی مدارس نیست دانش‌آموزان ما حدوداً 3سال تحصیلی جا ماندند و حیف است.

واریز ۵۲۱ میلیارد ریال به‌حساب فرهنگیان بازنشسته

حمیدرضا نجف‌پورکردی- مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان:  ۵۲۱ میلیارد ریال به‌حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم آذر تا اول دیماه ۱۴۰۱ به افتخار بازنشستگی نایل آمده‌اند، واریز شد. مبلغ مذکور شامل واریزی عضو، واریزی تعهد دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی مؤسسه است؛ که به‌حساب ۲۰۳۳ نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند، واریز شد.

مشارکت در ساخت 9هزار واحد مسکونی

وحید خاوه‌ای- معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان: بنیاد مستضعفان در موضوع مسکن محرومان امسال جمعاً در ساخت ۹۰۰۰ واحد مسکونی مشارکت کرده است. علاوه بر این‌ها، ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های آب، راه و زیرساخت، هزار میلیاردتومان برای طرح‌های تأمین مسکن، یک هزار میلیارد تومان برای طرح‌های بهداشت و درمان، ۵۰۰ میلیاردتومان برای طرح‌های اشتغال و ۳۰۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های حمایتی در سال‌جاری هزینه کرده است.

دولت به‌دنبال توانمندسازی ایثارگران است

طاهر موهبتی-معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران: ضریب بیکاری ایثارگران 2برابر بیکاری در کشور است. اشتغال و تأمین مسکن از اولویت‌های بنیاد و مهم‌ترین مسائل ایثارگران است باید زمینه‌ای فراهم شود تا شرکت‌های دانش‌بنیان و کارخانه‌های صنعتی وارد کار شوند و خود جانبازان با دریافت تسهیلات ارزان قیمت کارگاه‌های تولیدی و صنعتی ایجاد و در کارگاه خود از ایثارگران استفاده کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید