• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 26 بهمن 1401
کد مطلب : 185682
+
-

با مردم/داشتن سیب سلامت برای محصولات اجباری شود

تولیدمحصولات بدون آرم سیب سلامت یا نشانه بی‌کیفیت و نامرغوب بودن است یا به‌دلیل نظارت نکردن سازمان غذا و دارو که در هر صورت باعث می‌شود سلامت و اصالت این محصولات زیر سؤال برود. انتظار می‌رود مسئولان نسبت به تعیین تکلیف این محصولات اقدام کنند.
عسگری از تهران

تعطیلی نانوایی‌ها در بندرعباس بررسی شود
مدت‌هاست نانوایی‌های بندرعباس پشت سر هم تعطیل می‌شوند و ما مجبوریم برای خرید نان چند کیلومتر از خانه دور شویم. می‌گویند دیگر صرفه ندارد. تکلیف مردم چیست؟ در شهر گرمی مثل بندرعباس تابستان چگونه چند ساعت در گرما در صف نان بایستیم؟
موسوی از بندرعباس

مسیرتهران به فرودگاه امام‌خمینی(ره) فضای سبز ندارد
فرودگاه امام خمینی(ره) یک فرودگاه بین‌المللی است که تقریبا تمام پروازهای خارجی از آنجا انجام می‌شود. با توجه به اهمیت این فرودگاه تعجب‌آور است که در مسیر منتهی آن هیچ فضای سرسبزی وجود ندارد. شهرداری می‌تواند با کاشت درختان و گیاهانی که نیاز کمی به آبیاری و رسیدگی دارند هم منظره این مسیر را زیبا کند و هم به پاکیزگی هوای این منطقه کمک کند.
منصوری از تهران

پل روگذر جنوب هشتگرد افتتاح نشد
قرار بود در دهه فجر پل روگذر جنوب هشتگرد افتتاح شود که این اتفاق نیفتاد درحالی‌که مردم از مدت‌ها قبل منتظر افتتاح آن هستند. کل این پل 150متر است و برای افتتاح آن معلوم نیست دیگر چه کاری باید انجام شود که قابل افتتاح شود. افتتاح این پل بار ترافیکی جنوبی هشتگرد را کاهش می‌دهد.
حیدری از هشتگرد

پیامک
چه سازمانی بر کیفیت ارائه دروس دانشگاهی نظارت دارد؟

کیفیت دروس ارائه شده در بعضی دانشگاه‌ها بسیار پایین است و استادان هم اغلب ضعیف هستند. گناه دانشجو چیست که این همه درس خوانده تا دانشگاه دولتی قبول شود بعد می‌بیند نه درس چندان کیفی است و نه استاد. البته این به‌معنای نادیده گرفتن زحمات و‌شأن استادان گرانقدر و استادان متعهد نیست بلکه منظور استادانی است که علم چندانی برای ارائه ندارند.
ضیافتی از تبریز

برخی کارخانجات به تعهدات پس از فروش‌شان عمل نمی‌کنند
مدتی قبل یک بخاری گازی از شرکتی خریداری کردم. هنوز دو‌ماه از راه‌اندازی و روشن کردنش نگذشته بود که هم شیشه‌اش شکست و هم فندکش از کار افتاد. با شماره‌هایی که جهت خدمات پس از فروش روی کارتن کالا درج شده بود تماس گرفتم که متأسفانه هیج کدام پاسخگو نبودند.درحالی‌که طبق گفته و نوشته کارخانه، این محصول 2 سال گارانتی و ضمانت تعمیر و تعویض قطعات دارد. پس معنای ضمانت نامه چیست؟ چرا سازندگان و فروشندگان به تعهداتشان عمل نمی‌کنند؟این قبیل بی‌مسئولیتی‌ها و بی‌توجهی‌ها مردم را نسبت به خرید کالاهای داخلی دلسرد می‌کند.
غریب نواز از تهران

چرا پروژه زیر گذر کاشان مسدود شده است
از حدود یک هفته قبل پروژه زیرگذر کاشان که از پنجره دفتر کار 2ارگان نظارتی فرمانداری و شورای شهر پیداست توسط پیمانکارش مسدود شده است. شنیده‌ها می‌گویند پیمانکار شرط افتتاح زیرگذر را دریافت 200میلیارد تومان گذاشته است! اگر به او بدهکار هستند، بدهکاری را تسویه کنند و اگر حرف زور می‌زند براساس قانون با او برخورد کنند. چرا مسئولان سکوت کرده و به مردم توضیح نمی‌دهند؟ ‌
حریری از کاشان





 

این خبر را به اشتراک بگذارید