• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 23 بهمن 1401
کد مطلب : 185309
+
-

با مردم/بگذارند خطوط بی‌آرتی اتوبوسرانی، ویژه بماند

یکی از دلایل باریک‌تر شدن خیابان‌ها و معابر اصلی تهران راه‌اندازی خطوط بی‌آرتی بوده است که اتوبوس‌های مخصوص بی‌ترافیک و با سرعت تردد کرده و مسافران هم‌ به همان دلیل از آن استقبال کرده‌اند. در دوران کرونا که تردد کمتر بود برخی خودروها اقدام به استفاده از این خطوط کردند و این روال غلط تاکنون مانده و حتی گاهی پلیس هم در برخی مواقع اوج تردد خودروها را به خطوط ویژه هدایت می‌کند. حداقل چند مورد را بارها دیده‌ام. یکی در خط دانشگاه علم و صنعت به میدان آرژانتین و دیگر در خط میدان راه‌آهن به پارک وی که در بخش‌هایی از مسیر با هدایت پلیس همه خودروها مجاز به ورود به خط ویژه می‌شوند درحالی‌که هر چند کیلومتر پلیس‌هایی برای جلوگیری از ورود خودروها در این مسیرها ایستاده‌اند و حتی دروازه‌های فلزی برای جلوگیری از خودروهای متفرقه تحت نظارت پلیس وجود دارد. این چه روال متناقضی است و چرا نمی‌گذارند این خطوط ویژه بمانند؟
خلج از تهران

ازدحام صبحگاهی در متروی خط آزادگان واقعا آزاردهنده است
ازدحام شدید صبحگاهی مترو در خط آزادگان واقعا طاقت‌فرسا شده و من بشخصه با خستگی به محل کارم می‌روم. واقعا راهکار کاهش این ازدحام نباید پیچیده و سخت باشد. از مسئولان استدعا داریم به داد مسافران هر روزه این خط برسند.
ایرانپور از تهران

پیامک
تولید بخش خصوصی نیازمند اجازه از دولت نباشد
طبق قانون هر نوع تولید و اشتغال بخش خصوصی نیازمند کسب مجوزهای لازم از دولت است که همین کسب تکلیف‌ها و مجوزها باعث فساد در میان برخی کارمندان دولت شده و می‌شود. دیده شده که برخی شاغلان دولتی با امضای طلایی و امثالهم میلیاردر شده‌اند و بخش خصوصی برای کسب مجوز مجبور به پرداخت‌های سنگین شده است.
عرشی از تهران

مسیریاب‌های ایرانی نیازمند تقویت و بهسازی‌ هستند
اینکه مدت‌هاست مسیریاب‌های ایرانی جایگزین انواع خارجی آن شده‌اند بسیار خوب است به شرطی که خدمات آنها هر روز بهتر شود نه اینکه با یک بارندگی دچار اختلال شوند یا کارکردن آنها پشت فیلتر یا بدون آن به‌هم بریزد. اگر اختلال‌های موجود در این مسیریاب‌ها برطرف شوند واقعا باعث افتخار است که چنین نرم‌افزارهایی که تولید داخل هستند هر روز فراگیرتر شوند.
موسیوند از خرم‌آباد


 

این خبر را به اشتراک بگذارید