• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 20 بهمن 1401
کد مطلب : 185278
+
-

با مردم/قطع برق در شهرک‌های صنعتی یعنی تعطیلی تولید

کجای دنیا برق یک شهرک صنعتی را 2 روز در هفته، آن هم در ساعت اوج کار یعنی از ساعت 8صبح تا 8شب قطع می‌کنند. چه‌کسی پاسخگوی نظم بر هم ریخته کارخانجات تولیدی است. هفته‌ای 2روز برق کل شهرک صنعتی ثامن‌الحجج جاده خاوران قطع می‌شود و کارگران سرگردان می‌مانند. عده‌ای را شب کار می‌کنیم آن وقت مجبوریم هزینه شبکاری بدهیم که خارج از هزینه‌های پیش‌بینی شده و مشکل‌ساز است. بماند که همه دستگاه‌ها نیازمند دقت بسیار و کارگران هوشیار هستند و شبکاری داستان‌های خودش را دارد. واقعا چه‌کسی مسئول این نابسامانی طولانی است و چرا کسی جلوی این وضع را نمی‌گیرد.
فلاح از تهران

سامانه‌های پرداخت آنلاین قبوض اغلب دچار مشکل هستند
این روزها تقریبا همه قبوض را باید آنلاین پرداخت کرد. متأسفانه سامانه‌های پرداخت آنلاین قبوض یا درست کار نمی‌کنند یا کندی سرعت دارند یا دچار مشکلات دیگر هستند. حتی مراجعه به کافی‌نت‌ها و افراد کاربلد هم نشان می‌دهد مشکل فقط از اینترنت کند نیست و اغلب آنها مشکلات زیرساختی و ضعف طراحی و... دارند. لطفا نسبت به رفع مشکلات سامانه‌های پرداخت اقدام شود.
فارسی از شیراز

کشتار مرغ و خروس در خیابان دردشت ممنوع شود
خیابان دردشت در نارمک تبدیل به کشتارگاه مرغ و خروس و ماکیان شده است و گذر کردن از برخی خیابان‌های این محلات واقعا عذاب‌آور شده است. از مسئولان شهری و بهداشتی تقاضا می‌شود جلوی این امر را گرفته و با خاطیان برخورد جدی کنند.
سالکی از تهران

پیامک
روغن موتور به قیمت دولتی عرضه شود
گرانی روغن موتور و عرضه محدود باعث شده است نتوانیم روغن موتور خودروها را به موقع عوض کنیم که ادامه این روند به ضرر شهروندان و خودروهایشان است. از مسئولان تقاضا داریم روغن موتور را به قیمت دولتی از طریق نمایندگی‌ها عرضه کنند تا این وضع پایان یابد و سودجویان نتوانند روغن موتور را با منت و چند برابر قیمت به مردم بفروشند.
سلیمی‌زاد از کرج

زباله‌گردها، پارک باهنر را قرق کرده‌اند
مدت‌ها قبل پارک باهنر واقع در بزرگراه شهید ستاری خیابان باکری محل تجمع زباله و گونی‌های زباله‌گردها بود. بعد از رایزنی با شهرداری و مسئولان نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام و پارک برای عموم قابل استفاده شد. تا چند ماهی اوضاع خوب بود اما به تازگی دوباره سروکله این افراد پیدا شده است که با ماشین دارای آرم بازیافت، زباله‌گردی می‌کنند. از شهرداری منطقه5 تقاضا داریم جلوی این افراد را بگیرد که جلوی مجتمع کورش در بزرگراه ستاری و پارک را پر از گونی‌های مملو از زباله بازیافتی کرده‌اند.
 دوستی، بزرگراه ستاری

تهیه لوازم بهداشتی برای معلولان نخاعی بسیار سخت شده است
با گرانی‌های سال‌های اخیر وضعیت تهیه لوازم بهداشتی برای افراد ضایعه نخاعی هر روز سخت‌تر می‌شود. اکنون کمتر معلول ضایعه نخاعی وجود دارد که چنین مشکلی نداشته باشد و همه در سختی و تنگنا هستند. ضمن اینکه بسیاری از ناشنوایان مشکل سمعک و باتری دارند که به‌دلیل گرانی امکان تهیه آن را ندارند. از مسئولان بهزیستی و دیگر مسئولان تقاضای توجه به مشکلات این قشر را داریم.
پاکرو از بجنورد

پیام
آسفالت مناطقی از پاداد شهر ‌اهواز نیاز به تعمیر دارد

وضعیت آسفالت در بسیاری از نقاط پاداد شهر اهواز نامناسب است خصوصا در فاز5 روبه‌روی بیمارستان امام‌علی(ع) که محل عبور دائمی دانش‌آموزان است. از شهرداری منطقه تقاضا داریم تا هر چه زودتر نسبت به تعمیرآسفالت‌های فرسوده و خراب اقدام کنند.
حیدری از اهواز

تخلف کرمان خودرو در تحویل خورو به برخی افراد بررسی شود
به تازگی در خبرها آمده بود که شرکت کرمان خودرو تعداد زیادی خودرو را با 400میلیون تومان تخفیف و بدون قرعه‌کشی به کارکنان سازمانی خاص داده است و این افراد هم حواله تحویل خودرو را با 200میلیون تومان سود در بازار آزاد فروخته‌اند! بدیهی است اگر این خبر صحت دارد این اقدام خلاف قانون و عدالت است و جا دارد تا با قاطعیت جلوی این قبیل تخلفات گرفته شود تا موجب دلسردی مردم نشود و جلوی سودجویی عده‌ای که استفاده شخصی از این خودروها نمی‌کنند و صرفا جهت دلالی و کسب سود آن را تحویل می‌گیرند گرفته شود.
موذن از تهران

شبکه‌های سیما از پخش فیلم‌های خیلی قدیمی خودداری کنند
در یکی دو سال اخیر شبکه‌های آی‌فیلم و تماشا و نمایش که مخصوص نمایش و پخش سریال و فیلم سینمایی هستند بعضا فیلم‌ها و سریال‌هایی را پخش می‌کنند که حتی در زمان خودشان هم خیلی شاخص نبوده‌اند ضمن اینکه فرهنگ هر 10سال و به قولی هر 5سال و شاید زودتر در حال تغییر است و مسائلی که بعضا در فیلم‌های قدیمی وجود دارد امروزه یا منسوخ شده یا اصلا تبدیل به ضد‌فرهنگ شده‌اند. امثال ما که سرگرمی دیگری جز دیدن تلویزیون ندارند، تقاضا داریم مدیران پخش سیما نسبت به این موضوع توجه کنند.
قویدل از بسطام





 

این خبر را به اشتراک بگذارید