• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 20 بهمن 1401
کد مطلب : 185275
+
-

برخورد آتشین بیل مکانیکی با لوله گاز

برخورد آتشین بیل مکانیکی با لوله گاز

برخورد بیل مکانیکی با لوله گاز شهری در مشهد انفجار مهیبی را رقم زد و موجب تخریب 4مغازه و مصدومیت 12نفر شد.به گزارش همشهری، این حادثه ساعت 3بامداد دیروز (چهارشنبه) در میدان طبرسی مشهد اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که یک دستگاه بیل مکانیکی در آنجا در حال حفاری بود که ناگهان با لوله گاز شهری برخورد کرد. بر اثر این برخورد گاز در آن محدوده نشت کرد و ناگهان انفجار مهیبی اتفاق افتاد. شدت این انفجار به حدی بود که 4مغازه ویران شد و 12نفر نیز مصدوم شدند.
مجید فرهادی، مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد در این‌باره گفت: به‌دنبال وقوع این حادثه بلافاصله گروه‌های اطفای حریق از ایستگاه‌های ۲، ۴۴ و ۴۶ به محل اعزام شدند. آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند که انفجار موجب تخریب ۴ باب مغازه و شکسته شدن شیشه‌های تعدادی واحد تجاری در اطراف میدان طبرسی و ایراد خسارت به چند دستگاه خودروی سواری و مجروح شدن چند نفر از افراد حاضر در محل شده است.
او ادامه داد:‌ آتش‌نشانان ضمن ایمن‌سازی محل انفجار برای جلوگیری از حوادث احتمالی دیگر، مصدومان این حادثه را برای مداوا به تکنیسین‌های اورژانس تحویل دادند و با حضور عوامل شرکت گاز جریان گاز شهری محل قطع شد.
در همین حال، محمد علیشاهی، مسئول روابط اورژانس ۱۱۵ مشهد نیز در این‌باره گفت:‌به‌دنبال حادثه انفجار گاز شهری در میدان طبرسی بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و ۱۲ نفر که در پی این حادثه دچار جراحت شده بودند نیز به بیمارستان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهید کامیاب منتقل شدند.
براساس این گزارش علت دقیق وقوع این حادثه و میزان خسارات مالی توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید