• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 19 بهمن 1401
کد مطلب : 185189
+
-

با مردم/خط تاکسی قلهک به پاسداران نیازمند ساماندهی است

تاکسی‌های متروی قلهک به چهارراه پاسداران در ساعت اوج تردد مسافران نیستند و زمینه را برای سواستفاده مسافرکش‌های شخصی فراهم می‌کنند. مسافرکش‌های شخصی هم به جای کرایه 5هزارتومانی مصوب، مبلغ 10هزار‌تومان می‌گیرند. با تعدادی از رانندگان تاکسی که بعضا در آن خط کار می‌کنند موضوع را مطرح کرده‌ایم می‌گویند ساعت 6غروب کار ما تمام‌شده و قرار نیست در ایستگاه باشیم!
الفت از تهران
 
سفرکارت‌ها، هزینه استفاده‌کننده را چند برابر می‌کنند
تعدادی از ادارات و سازمان‌ها به کارمندان خود سفر کارت می‌دهند که رقم بازپرداخت آن یک‌ساله است. این سفر کارت‌ها طرف قرارداد با تعدادی از هتل‌ها، رستوران‌ها، مکان‌ها و آژانس‌هاست و صاحب کارت در واقع محدود به شرایطی است که سفرکارت با آنها قرارداد منعقد کرده است. مثلا اگر مکان اقامت مسافر را شبی یک میلیون محاسبه کنند و شما احساس کنی شاید نصف این مبلغ هم نمی‌ارزد و اعتراض کنید، منت سرتان می‌گذارند که این قرارداد یک سال دیگر پول می‌شود و برای همین گران‌تر از حالت عادی می‌شود. این سفر کارت فقط هزینه اقامت است و قطعا مسافران در سفر هزینه‌های جاری و غیره هم دارند که با این حساب یک سفر با سفرکارت گاهی تا دو سه برابر یک سفر با انتخاب و هزینه شخصی درمی‌آید.
رشیدی از یاسوج

پیامک
اینترنت پرسرعت را به مردم بازگردانید

اینترنت در کشور ما برای تعدادی وسیله کسب‌وکار است و برای بسیاری وسیله انجام کار اداری، سرگرمی و تفریح. با توجه به نیاز مبرم جامعه به انجام امور اداری به واسطه اینترنت و قرار گرفتن مبنای ارائه خدمات اغلب سازمان‌ها بر اینترنت و نیاز جامعه به تفریح و سرگرمی به‌خصوص برای بیماران و سالمندان، گرانی و سخت بودن تأمین هزینه خروج از خانه و سفر و بهره‌مندی از دیگر سرگرمی‌ها تقاضا این است که اینترنت پرسرعت را به جامعه بازگردانند و در عوض اغتشاشگران را شناسایی و دستگیر کرده و از اینترنت و سایر خدمات محروم کنند.
روزبهانی از تهران

پول مسکن مهر را تکمیل کردیم، واحد را دیگران تحویل گرفتند
در مسکن مهر پردیس بعد از کلی دوندگی موفق شدیم تکمیل وجه کنیم. دو ماه بعد از تکمیل وجه متوجه شدیم واحدی که قرار بود به ما بدهند به کسی دیگر واگذار شده و خانواده آن فرد در حال اسباب‌کشی هستند. توجیه‌شان هم این بود که شما دیر واریز کردید. مگر مسابقه است؟ هر واحدی هم مشخص است که به چه‌کسی تحویل داده شود. این چه روال نادرستی است که برخی مسکن‌های مهر در پیش گرفته‌اند.
پیلوار از دماوند

پیام
دروس ارائه شده اختیاری در دانشگاه‌ها مناسب رشته نیست

در دانشکده علوم ارتباطات بعضا دروسی ارائه می‌شود که ربطی به رشته تحصیلی ندارد یا بعضا دروس اختیاری ارائه می‌دهند که وابسته به پیش نیاز است که چه‌بسا دانشکده آن را تا ارائه درس اختیاری عرضه نکرده است. واقعا در دانشکده‌ها چه خبر است؟
آیتی از تهران

پاسخ مسئولان
احداث خط 10مترو در دست بررسی و برنامه‌ریزی است

روابط‌عمومی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو) پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «ایستگاه مترو به محله دهکده‌المپیک برسد» در ستون با مردم روز 15دی‌ماه پاسخ داده است: هم‌اکنون موضوع احداث خط‌10متروی تهران از وردآورد در منطقه22 تا تهرانپارس در منطقه4 توسط شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو) در دست بررسی و احداث است. این خط دارای 11ایستگاه در منطقه22 است که از مبدأ ایستگاه وردآورد آغاز و با پیمایش نوار شمالی و مرکزی منطقه به ایستگاه دهکده المپیک در غربی‌ترین نقطه منطقه خواهد رسید و بعد از آن تا تهرانپارس ادامه پیدا خواهد کرد و به‌طور کامل محدوده منطقه 22را پوشش خواهد داد.






 

این خبر را به اشتراک بگذارید