• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
دو شنبه 17 بهمن 1401
کد مطلب : 184891
+
-

نکته بازی/ هر روز، یک داستان

بایرلورکوزن این هفته در حالی میهمان آگزبورگ بود که سردار آزمون در فهرست 18نفره این تیم حضور نداشت. لورکوزن در ادامه شرایط نه‌چندان مطلوبش این بازی را هم با یک گل به حریف واگذار کرد تا کار برایش دشوارتر شود. غیبت سردار باعث ایجاد ابهاماتی شده بود که در نهایت رسانه‌های آلمانی در موردش نوشتند بیمار بوده و نتوانسته بازی کند. آزمون که قرار بود یک «مهاجم قاتل» برای لورکوزن باشد، طی 13‌ماه گذشته تنها یک گل برای این تیم به ثمر رسانده و عملا نتوانسته کار خاصی انجام بدهد. او هر روز گرفتار یک داستان است و با این شرایط عجیب نیست که در زمستان تا یک قدمی جدایی پیش رفت. بیشتر اخباری هم که این چند وقت در مورد سردار خواندیم، راجع‌به تیم والیبالش بود، نه فوتبالش!

حیف که گلر پنالتی‌زن نداریم!
در کیفیت کورس آقای گلی لیگ برتر همین بس که عزت‌الله پورقاز، مدافع تیم هوادار هم با به ثمر رساندن 4گل وارد این کورس شده است! پورقاز 35ساله که این هفته تک‌گل هوادار را برابر نفت آبادان به ثمر رساند، حالا فقط 2گل با بهترین گلزنان فاصله دارد. عباس‌زاده و رضا اسدی از تراکتور، مغانلو از سپاهان و لوکادیا از پرسپولیس 6گله هستند و تعدادی هم بازیکن 5گله داریم. این جدول مثلا در پایان هفته هشتم می‌توانست منطقی باشد، اما وضعیت گلزنان لیگ بعد از 18بازی اینطوری است. یعنی بهترین گلزنان لیگ به‌طور متوسط هر 3بازی یک گل زده‌اند. حیف که الان گلر پنالتی‌زن نداریم، وگرنه باور کنید با این وضعیت ممکن بود یک دروازه‌بان هم بتواند در کورس آقای گلی حاضر شود!

خودش کم بود، عروسکش هم آمد
شبکه 3 مثلا ابتکار به خرج داده و در برنامه‌ای با اجرای مهران رجبی، از عروسک جواد خیابانی رونمایی کرده است. عروسک استاد خیابانی شروع کرده به حرف زدن برای حضار و در این میان از بعضی تکیه کلام‌های این گزارشگر قدیمی تلویزیون هم استفاده شده است. خب البته اگر 30سال پیش چنین کاری انجام می‌گرفت، شاید می‌شد آن را یک ایده جالب و سرگرم‌کننده به شمار آورد، اما الان دیگر دوره و زمانه فرق کرده و رسانه باید خیلی بیشتر از این حرف‌ها به ذائقه مخاطب نزدیک باشد. به علاوه مشکل دوم این طرح هم آن است که خود جواد خیابانی به اندازه کافی در تلویزیون حضور دارد و هر زمان از شبانه‌روز امکان فیض بردن از محضر ایشان فراهم است، بنابراین دیگر نوبت به عروسک استاد نمی‌رسد که عرض اندام کند!




 

این خبر را به اشتراک بگذارید