• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
پنج شنبه 10 خرداد 1397
کد مطلب : 18487
+
-

ریزنویس | شهر


   محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری با اشاره به راه اندازی سیستم هوشمند دوچرخه اشتراکی ادارات گفت: با افتتاح این سیستم کارمندان شهرداری تهران برای ترددهای روزانه خود از دوچرخه استفاده می‌کنند. (همشهری)


   علی نوذرپور شهردار منطقه22 تهران: تلاش می‌کنیم تا خط مترو را به منطقه22 وارد کنیم. اقدامات و هماهنگی های لازم با شورای شهر انجام شده و مطالعات آن تا پایان شهریور به پایان می‌رسد. پس از آن تعداد خطوط و ایستگاه‌ها و سایر موارد اعلام می‌شود. (شهرنوشت)


   مصطفی سلیمی، شهردار منطقه۳ تهران: فاز نخست طرح تونل آرش در حالی به بهره برداری رسید که بیش از ۸۰۰ نیروی کار از کارگر ساده گرفته تا کارشناس و مدیر با مشکلات فراوان ساخت و ساز آن را پشت سرگذاشتند. (همشهری)


   امین عارف‌نیا، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران: با تجمیع سایت‌های خبری و اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، پایگاه خبری شهر راه‌اندازی می‌شود. این خبرگزاری مرجع اصلی اخبار شهرداری تهران خواهد بود. (ایلنا)


   نواب حسینی‌منش، رئیس ستاد معاینه فنی شهرداری تهران: از ابتدای اجرای طرح معاینه فنی برتر حدود 92 هزار دستگاه خودرو معاینه فنی برتر دریافت کرده‌اند. طی 2 ماهه ابتدایی سال به علت آنکه خودروهای تولید سال 92 نیز مشمول اخذ معاینه فنی شده و همچنین مراجعه خودروها برای دریافت معاینه فنی برتر، شاهد ایجاد ازدحام و مراجعه زیاد همشهریان به برخی مراکز معاینه فنی بودیم. (ایسنا)


   عباس مافی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 تهران: طرح جمع آوری پسماند خشک و در بطری همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده، هزینه فروش پسماند خشک و درهای بطری جمع‌آوری شده در هر محله صرف مراکز توانبخشی و افراد نیازمند همان محله در کوتاه‌ترین زمان ممکن خواهد شد. (همشهری)

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :