• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
یکشنبه 16 بهمن 1401
کد مطلب : 184840
+
-

با مردم/تعداد سرویس‌های بهداشتی در شهرها افزایش پیدا کند

 یکی از معضلاتی که شهروندان خصوصا سالمندان، کودکان و بیماران با آن مواجهند، نبود تعداد کافی سرویس بهداشتی درسطح شهر است.این موضوع از ضروریاتی است که باید به هنگام شهرسازی مورد توجه قرار گیرد.متأسفانه در شهری مثل تهران با این میزان جمعیت و تردد، تعداد سرویس‌های بهداشتی بسیارکم است.از طرفی نظافت و بهداشت این اماکن هم به درستی انجام نمی‌گیرد که خود این مسئله می‌تواند زمینه سازشیوع انواع بیماری‌های عفونی شود.جا دارد تا شهرداری نسبت به ساخت سرویس‌های بهداشتی عمومی بیشتر و نظارت بر نظافت آنها‌، اراده جدی‌تری داشته باشد.
کیانی از تهران

کمبود اسپری‌های خارجی تنفسی بسیار مشکل‌ساز شده است
اخیرا اسپری‌های تنفسی خارجی برای بیماران آسم در داروخانه‌ها موجود نیست. گذران زندگی برای آنها خیلی سخت شده، اسپری‌های ایرانی و هندی تأثیری ندارد و نیاز است که داروی اصلی حتما مصرف بشود. از مسئولان وزارت بهداشت خواهش می‌کنیم که برای بهبود حال این بیماران اسپری‌های اصلی را وارد کنند.
جعفری از تهران

پیامک
توفان شن زندگی در بافق را مشکل کرده است

وزش باد و توفان در مناطق کویری پدیده‌ای طبیعی است اما در سال‌های اخیر با برخاستن کوچک‌ترین بادی کل زندگی یکپارچه خاک می‌شود و تنفس سخت. به‌دلیل شرایط کاری همسرم 2سال است که ساکن بافق شده‌ام. وضعیت اهواز که ساکن آن بودیم به‌گونه‌ای بد بود که از انتقالی گرفتن بسیار خوشحال بودیم ولی اکنون می‌بینم که گرد و خاک زندگی من و همسر و فرزندانم را به خطر انداخته است. واقعا راهکاری برای جلوگیری از ادامه این وضع نیست؟
ثمری از بافق یزد

نانوایی‌ها با کارگران روزمزد کنار بیایند
 از زمانی که کارتخوان‌های جدید برای نانوایی‌ها آورده‌اند کمتر نانوایی نان نسیه می‌دهد. کارگر روزمزدی هستم که اگر یک روز کار نکنم پولی در جیبم نیست برای همین از نانوایی و بقالی و... نسیه می‌گیرم تا در روزی که کار کردم پولشان را بدهم. اکنون مدتی است نمی‌توانم نان نسیه بگیرم. چون نانوا باید با کارت خودش در حساب نانوایی پول بریزد تا بتواند به من نان بدهد که این هم برای من و هم برای نانوا سخت است. حالا که همه‌‌چیز حساب و کتاب دارد فکری هم برای کارگران روزمزد بکنند که اگر پول در جیبشان نباشد نان هم ندارند.
سیف از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید