• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 16 بهمن 1401
کد مطلب : 184765
+
-

نکته بازی/ کاش می‌شد بازی شما را هم پس فرستاد

از جمله خبرهای عجیب چند روز اخیر فوتبال ایران، یکی هم نارضایتی بازیکنان پرسپولیس از غذایی بود که باشگاه بعد از تمرینات برای آنها تهیه می‌کرد. گویا رستوران طرف قرارداد قرمزها تغییر کرده و بازیکنان از غذای جدیدی که برای تیم می‌آید راضی نیستند. در نتیجه آقایان لطف کردند و بعد از پایان یکی از تمرینات اخیر، غذاها را نخورده برای باشگاه فرستادند. خب البته خیلی خوشحالیم که مردم کشورمان در شرایط اقتصادی دشوار فعلی باید نگران کیفیت غذای بازیکنان پرسپولیس هم باشند. به هر حال این موضوع از مشکلات خود مردم بسیار مهم‌تر است! نکته دیگر اینکه کاش می‌شد مخاطبان هم بعد از خیلی از نمایش‌های ضعیف در لیگ، بازی را برای فوتبالیست‌ها پس بفرستند و بگویند کیفیتش پایین است، اما حیف که نمی‌شود! با این فوتبال، این همه ناز دارید؟

کلاه‌تان را بالاتر بگذارید
اشتباهات داوری در هفته هجدهم زیاد بود و توی ذوق می‌زد؛ ازجمله در دیدار پرسپولیس و آلومینیوم که کار را به جاهای باریک کشاند. پس از این مسابقه، افشاریان به‌عنوان رئیس کمیته داوران به کارشناسی لحظات بحث‌برانگیز بازی پرداخته و تأیید کرده که داور خطای پنالتی روی ترابی را نگرفته است. با این حال افشاریان گفته: «اشتباهات داوری مرا ناراحت نمی‌کند، بلکه رفتار پرسپولیسی‌ها مرا آزار می‌دهد. داوران تقریبا مجانی دارند قضاوت می‌کنند.» اینکه مسئول داوری یک فوتبال بگوید اشتباهات داوری باعث رنجش او نمی‌شود واقعا نوبر است. حالا کاری به این نداریم، اما چرا منت پول نگرفتن داوران را سر مردم و باشگاه‌ها می‌گذارید؟ خودتان به‌عنوان مسئولان فدراسیون کلاه‌تان را بالاتر بگذارید که توانایی انجام ساده‌ترین وظایف‌تان را هم ندارید.

معلوم است که طالب هستند
مهدی تاج اعلام کرده سرمربی بعدی تیم ملی داخلی خواهد بود. او همچنین اضافه کرده مربیان زیادی در سطح جهان مایل هستند به فوتبال ایران بیایند و با تیم ملی کار کنند، اما تحریم‌ها این اجازه را نمی‌دهد. بحث تحریم‌ها به کنار، اما در مورد رغبت مربیان بین‌المللی به حضور در ایران صددرصد حق با تاج است. فقط شما درنظر بگیرید چطور مارک ویلموتس به ازای مدت بسیار کوتاهی که هدایت تیم ملی را بر عهده داشت و بدترین نتایج ممکن را گرفت، چندین میلیون یورو پول از فدراسیون دریافت کرد. خب کجای دنیا چنین حالی به مربیان می‌دهند؟



 

این خبر را به اشتراک بگذارید