• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 12 بهمن 1401
کد مطلب : 184553
+
-

ورود مهاجم یک‌میلیون دلاری

لئاندرو پریرا که 3ماه است بازی رسمی نداشته، وارد تهران شد تا برای بازی در پرسپولیس آماده شود

ورود مهاجم یک‌میلیون دلاری

 پرسپولیس بعد از جدایی یورگن لوکادیا، در نخستین اقدام با عیسی آل‌کثیر قرارداد امضا کرد و سپس اقدام به جذب لئاندرو پریرا، مهاجم 31ساله برزیلی کرد؛ بازیکنی که به‌گفته باشگاه پرسپولیس وارد ایران شده تا بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی قرارداد رسمی‌اش را در سازمان لیگ به ثبت برساند. دیروز یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری قبل از بازی با آلومینیوم در مورد آخرین وضعیت این بازیکن گفت: «من پریرا را بازیکن خوبی دیدم و امیدوارم بتواند به پرسپولیس کمک کند. با این بازیکن قرارداد یک و نیم‌ساله بستیم. او چند ماهی از بازی رسمی دور بوده ولی انفرادی تمرین کرده است. هرچه سریع‌تر باید سعی کنیم از نظر آمادگی جسمانی، او را به شرایط بازی برسانیم.»

   مهاجم یک میلیون دلاری
در مورد مبلغ قرارداد پریرا روایت‌های مختلفی در رسانه‌ها مطرح شده ولی یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری اعلام کرد که مبلغ قرارداد این مهاجم برزیلی یک میلیون دلار است. این مقام مسئول می‌گوید: «جدایی لوکادیا این شرایط را برای ما فراهم کرد تا حداقل قسمتی از قرارداد این مهاجم که در حساب باشگاه ماند، برای جذب مهاجم جدید هزینه شود. ما برای یک فصل و نیم، یک‌میلیون دلار به پریرا خواهیم داد که این مبلغ غیرمعقولانه نیست.»

   ناراحتی علیپور از باشگاه
با رفتن لوکادیا از پرسپولیس، رسانه‌ها از احتمال بازگشت علی علیپور به جمع سرخپوشان پایتخت خبر دادند و حتی یکی از دستیاران گل‌محمدی هم با این بازیکن مذاکره کرد ولی علیپور در نهایت تصمیم به ماندن در لیگ پرتغال گرفت. البته علیپور در مورد پرداخت‌نشدن طلبش همچنان با باشگاه پرسپولیس چالش دارد و مدیران پرسپولیس هنوز پول این بازیکن را پرداخت نکرده‌اند. طبق حکم کمیته تعیین وضعیت و سپس استیناف که در دی‌ماه اعلام شد، باشگاه پرسپولیس باید 900میلیون تومان به علیپور بپردازد و درصورت عدم‌پرداخت این مبلغ، حکم ترجمه خواهد شد و در سایت ای‌اف‌سی و در قسمت بدهی‌ها قرار خواهد گرفت تا جلوی صدور مجوز حرفه‌ای گرفته شود. علیپور در مورد اتفاقاتی که در چند‌ماه گذشته رخ داده، از مدیران پرسپولیس ناراحت است. با این حال، مسئولان باشگاه قرار است به‌زودی جلسه‌ای با وکیل این بازیکن برگزار کنند تا در مورد نحوه پرداخت طلب به نتیجه نهایی برسند.

   بازگشت نعمتی به تمرینات
سیامک نعمتی بعد از حضور در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی، از لحاظ مالی با باشگاه به توافق نرسید و چند روز پیش خودش از ادامه همکاری با پرسپولیس خبر داد. با این حال، عدم‌حضور او در تمرینات شایعاتی را در مورد عدم‌تمایل گل‌محمدی برای بازگشت این بازیکن مطرح کرد ولی آخرین اخبار حاکی از آن است که نعمتی احتمالا به تمرینات برمی‌گردد. ظاهرا قرار است این بازیکن در تمرین فردای پرسپولیس حاضر شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید