• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 12 بهمن 1401
کد مطلب : 184551
+
-

نکته بازی/ به اندازه 3میلیارد خوابید

لابه‌لای جنگ مدیران فعلی و سابق استقلال، جزئیات قرارداد سیاوش یزدانی با این باشگاه هم فاش شده که به‌معنای واقعی کلمه حیرت‌انگیز است. به‌عنوان مثال یک آپشن یک میلیارد تومانی در قرارداد دکتر یزدانی بابت حضور او در فهرست 18نفره تیم درنظر گرفته شده است. یعنی مثلا انتظار داشتند یزدانی در فهرست 18نفره هم نباشد؟ خب اصلا برای چه این بازیکن را جذب کردید؟ یک آپشن جالب دیگر هم مربوط می‌شود به 3 میلیارد تومان حق مسکن سیاوش جان؛ پولی که مردم با آن خانه می‌خرند، اما یزدانی ملک اجاره کرده است. او که یک‌بار در دوران محمود فکری گفته بود: «هر چقدر پول بگیرم بازی می‌کنم»، اینجا هم چون حق مسکن خیلی بالایی گرفته، فقط خوابیده و اصلا دلش نیامده از منزل بیرون برود!

باید هم راضی باشی!
یکی از اخبار عجیب فوتبال ایران در روزهای گذشته، مطرح شدن نام پاکو خمز، سرمربی تراکتور به‌عنوان گزینه هدایت تیم ملی بوده است. این خبر ابتدا در یک روزنامه اسپانیایی منتشر شد، با وجود این در ادامه مدیران باشگاه تراکتور آن را کذب خواندند. حالا اما خود خمز از موضوع استقبال کرده و گفته: «برایم خیلی رضایتبخش است که با وجود زمان کمی که اینجا هستم این خبر منتشر ‌شود.» خب البته باید هم خوشحال باشی از اینکه به صرف چند هفته حضور در ایران و کسب نتایج معمولی در تراکتور، در چنین قواره‌ای مطرح می‌شوی. جالب اینکه استاد در همین فاصله با شکست برابر استقلال در مسابقات حذفی، یک جام را هم از دست داده است. بالاخره سقف فوتبال ایران پایین آمده و اینجا دیگر هیچ‌چیز عجیب نیست.

پدر 34 تا، پسر چند تا؟
به میمنت و مبارکی باخبر شدیم عباس کریمی، فرزند فیروز کریمی به جرگه مربیان پیوسته است. عباس آقا مدرک مربیگری C گرفته و قرار است قدم در مسیر پدر بگذارد. فیروزخان البته یک عنوان قهرمانی با پاس تهران در آسیا دارد که کلا با حضور 15تیم برگزار شد و پاس با 3پیروزی به‌عنوان نخست آن دست یافت. البته که همان هم بسیار ارزشمند بود، اما فیروزخان با تغییر 34تیم در دوران مربیگری، بعدها بیشتر از نتایجش با شوخی‌ها و طنزپردازی‌هایش شناخته شد. حالا قرار است عباس‌آقا پرچم را از دست پدر بگیرد و راه پربار او را ادامه بدهد. حداقل امیدواریم فرزند فیروز کریمی به اندازه خود او «بامزه» باشد و اگر مثل پدر سال‌ها نتیجه نگرفت، دست‌کم با قریحه طنزش در سطح رسانه‌ها باقی بماند!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید