• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 11 بهمن 1401
کد مطلب : 184534
+
-

زیزو در بایرن

چند احتمال جذاب درباره آینده زیدان

زیزو در بایرن

درباره زیدان روزها و هفته‌های اخیر شایعات و گزارش‌های زیادی خوانده‌اید. تازه‌ترین شایعه این بود که او از زمانی که فهمیده شانسی برای سرمربیگری تیم ملی فرانسه ندارد، آماده است تا در تابستان آینده هدایت یک تیم بزرگ را برعهده بگیرد. او پیش از این پیشنهاد تیم ملی برزیل، پرتغال و آمریکا را رد کرده و حالا هم حاضر نیست به هر باشگاهی برود. زیزو تابستان گذشته و حتی قبل‌تر، از منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس پیشنهاد داشت اما به همه آنها پاسخ منفی داد.

مارسی| از قول او گفته شده که هرگز به پاری‌سن‌ژرمن نمی‌رود چون خودش طرفدار تیم شهرش یعنی مارسی است. مشکل اینجاست که اوضاع مارسی در این فصل خیلی خوب است و این تیم تنها 3امتیاز با پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین فاصله دارد. ایگور تودور، بازیکن کروات سابق یوونتوس که هم‌دوره خود زیدان در یووه بوده، هدایت تیم را در دست دارد. بدشانسی دیگری که زیدان آورد این بود که دیدیه دشان دیگر هم‌تیمی سابقش سرمربی تیم ملی فرانسه است.

رئال| آنچلوتی ممکن است آخرین فصل حضورش را روی نیمکت رئال سپری کند. او از برزیل پیشنهاد دارد و پسرش از اورتون. فاصله بین کارلتو و رئیس باشگاه رئال روز‌به‌روز بیشتر می‌شود. پرس برایش بازیکن نمی‌خرد و او هم در کنفرانس‌ها کنایه می‌زند. آخرین کنایه‌اش این بوده که رئال‌مادرید فلسفه‌ای ندارد و فقط برایش مهم است که تیم ببرد. شاید در پایان فصل زیدان برای بار سوم به سانتیاگو برنابئو برگردد، بازهم به‌عنوان سرمربی.

پاری‌سن‌ژرمن| گالتیه مربی خوبی است اما کار کردن با ستاره‌های گران‌قیمت پاریس که هر کدام با دیگری یا دیگران مشکل دارند و برای خودشان بازی می‌کنند، کار سختی است. او در سال نوی میلادی و پس از جام‌جهانی عملکرد متزلزلی داشته و 2بازی را باخته و پریشب با رن هم مساوی کرده. یک بازی را هم به لطف گل دیرهنگام امباپه برده است. فاصله این تیم با تیم‌های پایین‌تر به‌اندازه هزینه نجومی باشگاه و دستمزدهای کهکشانی نیست. شاید این آخرین فصل گالتیه باشد اما بعید است زیدان به علایقش و تعصبی که به مارسی دارد پشت کند و به باشگاه دشمن بپیوندد.

بایرن| ناگلزمان در سال جدید هر 3بازی‌اش را یک‌-یک مساوی کرده و برای نخستین بار در سال‌های اخیر به حریفان اجازه داده تا به یک قدمی‌اش در صدر جدول برسند. بین مدیران باشگاه، مخالفانی برای این سرمربی دیده می‌شود. شاگردان او در 18بازی اخیر تنها 10پیروزی به‌دست آورده‌اند که برای تیمی در حد بایرن آمار بدی است. شاید با حذف در دیدار رودررو با پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، نسخه ناگلزمان هم پیچیده شود. رادیو مونت‌کارلو ادعا کرده که بایرن‌مونیخ دیگر حاضر به ادامه حمایت از ناگلزمان نیست و از حالا برای فصل آینده زین‌الدین زیدان را انتخاب کرده است. زیدان از زمان ترک رئال‌مادرید در سال 2021 تا به امروز بدون تیم بوده است. او سال 2015 یک دوره کارآموزی مربیگری را در باشگاه بایرن‌مونیخ سپری کرده و چند سال پیش در یک مصاحبه‌گفته بود تحت‌تأثیر حرفه‌ای‌گری و امکانات این باشگاه قرار گرفته است. بنابراین حس خوبی به این باشگاه دارد و بین زیدان و بایرن علاقه و احترامی متقابل شکل گرفته است. او می‌تواند در این تیم بازیکنان محبوبش مثل مانه و کیمیش را مربیگری کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید