• پنج شنبه 7 تیر 1403
  • الْخَمِيس 20 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 27
یکشنبه 9 بهمن 1401
کد مطلب : 184291
+
-

خودکشی بعد از جنایت در اتاق اصناف

مردی که به‌دلیل اختلاف با همسر سابقش به محل کار او در اتاق اصناف شمیران رفته بود بعد از شلیک به‌سوی یکی از کارکنان آنجا به زندگی خود پایان داد.
به گزارش همشهری، این مرد که حدود 45سال داشت مدتی قبل به‌دنبال اختلاف با همسرش از او جدا شد. جدایی این زن و شوهر اما پایان اختلافات و کشمکش‌های آنها نبود و این مرد ساعت 14:15 دیروز (شنبه) درحالی‌که یک کلت کمری به همراه داشت به محل کار همسر سابقش در اتاق اصناف شمیران رفت. او در آنجا برای همسرش اسلحه کشید و شروع به تهدید کرد اما ناگهان اسلحه‌اش گیر کرد و در این شرایط زن جوان توانست از آنجا خارج شود اما چند لحظه بعد وقتی گیرِ‌اسلحه برطرف شد یکی از کارکنان آنجا که مردی 65ساله بود جلوی مرد مسلح قرار گرفت و او به‌سویش تیراندازی کرد. گلوله شلیک شده به سینه این مرد اصابت کرد و دقایقی بعد وی به بیمارستان منتقل شد اما بر اثر شدت جراحت وارده روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد.
به‌دنبال این حادثه مرد مسلح از آنجا پا به فرار گذاشت اما دقایقی بعد پیکر بی‌جان او درحالی‌که چند کوچه آن طرف‌تر روی زمین افتاده بود و شواهد نشان می‌داد به‌خودش شلیک کرده کشف شد.
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در توضیحاتی تکمیلی درباره این حادثه اعلام کرد: تحقیقات اولیه مأموران پلیس حاکی از آن است که این موضوع در پی اختلافات شخصی و خانوادگی میان ضارب و همسر سابقش که کارمند اتاق اصناف شمیرانات بوده رخ داده است. بعد از این حادثه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات برای بررسی جوانب و ابعاد مختلف این حادثه ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید