• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 6 بهمن 1401
کد مطلب : 184001
+
-

عددبازی/51درصد

51درصد از خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد کشور زنان سرپرست خانوار هستند. بر این اساس رویکرد این کمیته اشتغال خانگی است. سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان این مطلب گفت: «از ویژگی‌های اشتغال ما راهبرد شغلی است که در دوره‌های لازم فعالیت‌های آموزشی را به مددجویان انتقال داده و گواهی مهارت اعطا می‌شود. راهبران شغلی هم مراحل ایجاد اشتغال ازجمله شناسایی و استعدادسنجی، مشاوره، انتخاب طرح، پیگیری وصول و پرداخت تسهیلات، اجرای طرح و در نهایت بازاریابی محصولات را برعهده می‌گیرند».

4 معبر
در تهران به‌نام شهدای زن نامگذاری شد. این تصمیم در بیستمین جلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران گرفته شد. در این جلسه، 28 پیشنهاد جدید تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت. در نهایت 4 معبر به نام شهیدان زن، 17 معبر به‌نام شهدای دفاع‌مقدس، یک معبر به نام یکی از مادران شهید و یک معبر دیگر به نام یکی از فیلمنامه‌نویسان مشهور ایرانی نامگذاری شد. همچنین یکی از معابر نیز به‌نام یکی از پزشکان سرشناس کشور تغییر نام داد.

6 میلیون
و 400هزار مورد جریمه در تهران برای توقف‌های دوبله طی 10‌ماه امسال صادر شده و رانندگانی که در محل‌های غیرمجاز پارک کردند، اعمال قانون شدند. مصطفی زینی‌وند، رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان این آمار به رانندگان توصیه کرد به هیچ عنوان در معابر به‌ویژه معابر کم‌عرض توقف نداشته باشند چرا که این توقف باعث ایجاد ترافیک در محل و پس‌زدگی بار ترافیک در معابر پیرامونی و اصلی دیگر خواهد شد.

105 بیمار
جدید مبتلا به کووید ۱۹ شناسایی و از این تعداد 29نفر بستری شدند. ۲۲۱نفر از بیماران مبتلا هم در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. همچنین براساس اعلام وزارت بهداشت روز گذشته 3بیمار هم به‌دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند. از ابتدای شیوع پاندمی کرونا در کشور مجموع بیماران کووید ۱۹ به ۷میلیون و ۵۶۳هزار و ۷۲۸نفر رسیده و ۱۴۴هزار و ۷۴۴نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید