• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 5 بهمن 1401
کد مطلب : 183875
+
-

یک گام تا فینال

تن‌هاخ فاصله زیادی تا نخستین جام ندارد

یک گام تا فینال

اریک تن‌هاخ پس از شکست 3بر2منچستریونایتد از آرسنال باید نزدیک‌ترین راه را برای کسب نخستین جام در این تیم طی کند. دیدار امشب من‌یونایتد با ناتینگهام فارست یک گام تا نخستین جام است. تن‌هاخ برای این عنوان فقط 2بازی در پیش دارد و باید تیمش را برای بازی فینال با برنده بازی دیشب بین نیوکاسل و ساوتهمپتون آماده کند. دین هندرسون، دروازه‌بان منچستر که این فصل به‌صورت قرضی در ناتینگهام بازی می‌کند، روبه‌روی تیم اصلی خودش قرار می‌گیرد. او به‌احتمال فراوان در فصل آینده برای رقابت با دخه‌آ به اولدترافورد برمی‌گردد.
ناتینگهام که با صعود به لیگ برتر با اتکا به درآمد کلان حق پخش تلویزیونی رکورد خرید بازیکن را بین همه باشگاه‌های اروپایی زده و نزدیک به 30بازیکن تازه جذب کرده، هم‌اکنون در رده سیزدهم جدول حضور دارد. صعود به نیمه‌نهایی جام اتحادیه را هم مدیون قرعه مناسب و خوش‌شانسی مقابل بورنموث در ضربات پنالتی است.
باخت 3گله به آرسنال نشان داد منچستر به کاسمیرو خیلی وابسته است. بدون کاسمیرو کار تن‌هاخ به مشکل می‌خورد؛ مرد هلندی بدون حضور کاسمیرو فقط ۲۵درصد از بازی‌ها را با پیروزی به پایان رسانده درحالی‌که با حضور مرد برزیلی، ۶۹درصد از بازی‌های منچستریونایتد با پیروزی تمام‌شده است.
در آخرین رویارویی منچستریونایتد به‌راحتی ناتینگهام فارست را 3بر صفر در لیگ شکست داد. برنان جانسون، ملی‌پوش ولزی، در 18بازی ناتینگهام فارست، 6تأثیر روی گل در لیگ داشته است. مارکوس رشفورد مهاجم من‌یونایتد 12گل در 18بازی ابتدایی برای منچستریونایتد در لیگ زده است. برونو فرناندز، هافبک پرتغالی این تیم 8تأثیر روی گل‌های تیمش در 19بازی داشته و کاسمیرو 5بار. فرد با انجام 182بازی با پیراهن منچستریونایتد و رد شدن از رکورد اندرسون، به‌عنوان بازیکنی برزیلی بیشترین تعداد بازی را برای شیاطین سرخ انجام داده است‌.
منچستریونایتد در 27روز اخیر 8مسابقه را انجام داده (هر 3.4روز یک مسابقه). آنها در حال‌حاضر قبل از به ثبت رساندن 10مسابقه در 32روز (هر 3.2روز یک بازی) 3روز تعطیل را پیش رو دارند. بنابراین آنها 18بازی در 59روز (هر 3روز یک بازی) را برگزارمی‌کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید