• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 5 بهمن 1401
کد مطلب : 183873
+
-

مسی می‌ماند، مسی می‌رود

روایت‌های مختلف از آینده کاپیتان تیم قهرمان جهان

مسی می‌ماند، مسی می‌رود

فابریتزیو رومانو ادعا کرده که خبر پیشنهاد یک‌میلیارد یورویی الهلال به لیونل مسی از اساس دروغ بوده و هنوز هیچ باشگاه عربستانی به این ستاره آرژانتینی پیشنهادی نداده است. این خبرنگار نقل‌وانتقالاتی ایتالیایی اعلام کرده مسی در پاریس می‌ماند. او یکی از پست‌های مربوط به ماندن مسی در پاری‌سن‌ژرمن را هم بازتوییت کرده است. در نقطه مقابل، همتای اسپانیایی این خبرنگار است که به‌اندازه او در بخش نقل‌وانتقالات فوتبال معتبر است. رومرو در فوتبال اسپانیا تسلط بیشتری از رومانو دارد. او معتقد است درهای بازگشت مسی به بارسلونا بازتر از همیشه است. رومرو مدعی شده که هنوز هیچ‌چیز تمام نشده؛ ممکن است مسی قرارداد خود را تمدید کند اما جام‌جهانی و اتفاقات پس از آن همه‌چیز را در نگاه او عوض کرده است. بارسا به سرعت عملیات بازگشت مسی را کلید زده و حتی اگر یک درصد شانس داشته باشد، تلاش خود را انجام خواهد داد. رابطه او با بارسا، فوق‌العاده توصیف شده. لاپورتا اقدام به بازسازی روابط تیره خودش و باشگاه بارسلونا با مسی و پدر این بازیکن است.
دلایلی وجود دارد که مسی نمی‌خواهد با باشگاه فرانسوی تمدید کند. رابطه با هواداران پس از اتفاقات فینال جام‌جهانی خراب شده است. اولتراها علیه او موضع دارند و کیلیان امباپه هم هنوز از دستش دلخور است و حتی گفته شده اگر مسی تمدید کند، امباپه دنبال راهی برای خروج خواهد بود و برای همین رابطه‌اش را با باشگاه رئال‌مادرید بهتر کرده و خبرنگاران نزدیک به باشگاه مدام به نفع امباپه خبر و گزارش منتشر می‌کنند. او و مسی در فینال بعد از گلزنی مشت‌شان را یواشکی به سمت هم گره کردند. امیلیانو مارتینس، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین عروسک لاک‌پشت‌های نینجا با صورت امباپه را در جشن قهرمانی در بوئنوس‌آیرس به دوربین‌ها نشان می‌داد، درحالی‌که مسی هم کنارش بود و می‌خندید. از میان مسی و امباپه یکی می‌ماند و دیگری می‌رود. رومانو معتقد است کسی که خواهد رفت مسی است چون قراردادی ندارد.

 بازوبند برای امباپه مسی و نیمار بروند

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن 3سالی می‌شود که علاقه‌ای به نیمار ندارد. یکی از شروط تمدید قرارداد امباپه هم رفتن این بازیکن برزیلی بود. حالا در بازی جام حذفی مقابل تیم دسته ششمی پایس دکاسل بازوبند کاپیتانی تیم بر بازوی امباپه بسته شده بود. این در حالی است که نیمار هم در ترکیب حضور داشت. کاپیتان اول تیم مارکینیوش است اما در پی‌اس‌جی بازیکنانی مثل نیمار، مسی و سرخیو راموس و حتی وراتی حضور دارند که تجربه بیشتری نسبت به امباپه جوان دارند. شاید پیام این بازوبند این بود که در این باشگاه کسی مهم‌تر از امباپه نیست. این نشانه باعث می‌شود شایعه رفتن امباپه به رئال‌مادرید را باور نکنیم و منتظر بمانیم مسی یا نیمار یا هر دو جدا شوند. به‌نظر می‌رسد مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تمام توانشان را به‌کار گرفته‎اند تا این ستاره فرانسوی را به تمام خواسته‌هایی که در این تیم دارد، برسانند و به نوعی این امتیاز را به او داده‌اند تا از تصمیمش برای تمدید قرارداد با این باشگاه راضی باشد.
امباپه در این بازی به‌تنهایی 5گل زد و شمار گل‌هایش را برای پاری‌سن‌ژرمن به 196گل در 240بازی در تمامی رقابت‌ها رساند. او فقط 4گل دیگر با کاوانی که بهترین گلزن تاریخ باشگاه است فاصله دارد.

تناقــض
روایت‌های دیگری هم درباره آینده کاپیتان تیم ملی آرژانتین از سوی منابع خبری و خبرنگاران منتشر شده که بعضا متناقض است

 سرخیو گونسالس، دیگر خبرنگار اسپانیایی:
مسی می‌خواهد سال‌های پایانی بازی‌اش را در بالاترین سطح به میدان برود و به قراردادهای هنگفت توجهی ندارد. پاریسی‌ها هیچ‌گونه جشنی برای قهرمانی او در جام‌جهانی برگزار نکرده‌اند این در حالی است که باشگاه نیس فرانسه، پس از بازگشت تاگلیافیکو به باشگاه، جشن باشکوهی را برای مدافع آرژانتینی برپا کرد! همچنین پس از قهرمانی مقابل فرانسه، گفته می‌شود روابط او با طرفداران مناسب نیست.

 مارشال یورنته، خبرنگار اسپانیایی:
 اطرافیان مسی این خبر را تکذیب می‌کنند و می‌گویند این بازیکن با پاریس تمدید خواهد کرد.

 تاتی سیویلو، خبرنگار TyC Sports:
خانواده مسی وقتی بارسلونا به مسی گفت باشگاه در شرایط بد اقتصادی قرار دارد ولی در عرض ۶ماه شروع به خرید بازیکنان جدید کردند، تعجب کردند. رابطه همچنان خراب است.

 اشرف بن عیاد، خبرنگار معروف قطری:
مسی باشگاه بارسلونا را دوست دارد، اما برای ترمیم روابطش با هیأت مدیره باید گام‌های زیادی برداشته شود. خروج او در سال 2021ضربه دردناکی بود و غلبه بر این موضوع آسان نیست.

گاستون ایدول، خبرنگار آرژانتینی:
مسی می‌خواهد در پاریس ادامه دهد و فقط با پاریس مذاکره خواهد کرد، نه باشگاه دیگری. دوطرف در حال مذاکره برای فعال کردن گزینه موجود در قرارداد فعلی و تمدید تا سال 2024یا امضای قرارداد جدیدی هستند. رابطه بین مسی و لاپورتا خوب نیست. مسی عاشق بارسلونا است، اما رابطه بین طرفین به بهترین شکل خاتمه پیدا نکرد. او سال 2021پیشنهادی از منچسترسیتی دریافت کرد اما پاسخ منفی داد چون می‌خواست بماند.

 بن جیکوبز، خبرنگار متخصص در آمریکای جنوبی:
 منابع ما از بعید بودن بازگشت مسی به بارسا خبر می‌دهند. در عین حال مسی در این مقطع از دوران حرفه‌ای خود به‌خصوص با شانس کسب هشتمین توپ طلا تمایلی به رفتن به عربستان ندارد.

 المسلیم، خبرنگار عربستان سعودی:
 الهلال پیشنهاد 2میلیارد دلاری برای مسی داده است‌.

 ورونیکا بروناتی، خبرنگار آرژانتینی:
 انتقال مسی به منچسترسیتی اتفاق نخواهد افتاد. شانسی وجود ندارد. هر چیزی ممکن است در رابطه با آینده مسی اتفاق بیفتد. لئو قهرمان جهان است؛ فراموش نکنید.

 ورونیکا برائونتی، خبرنگار نزدیک به مسی خبر رومرو را تأیید کرده و RMC آن را تکذیب کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید