• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 3 بهمن 1401
کد مطلب : 183686
+
-

برگزاری نخستین جشنواره «یاران شهر»

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اعلام خبر برگزاری نخستین جشنواره «یاران شهر» گفت: این جشنواره با حضور مسئولان استانی، مدیران شهرداری و مهمانانی از دیگر کلانشهرها در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.
به گزارش همشهری، ‌داوود گودرزی‌ با تشریح بیشتر جشنواره «یاران شهر» افزود: جشنواره تجلیل از شهروندان مشارکت‌جو در روز سه‌شنبه ۴ بهمن در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد و شهروندانی که در سال‌های اخیر بیشترین و بالاترین میزان مشارکت در مدیریت شهری با استفاده از سامانه‌های ارتباط مردمی داشتند، در این جشنواره حضور یافته و از آنان تجلیل به عمل خواهد آمد.
گودرزی ‌ادامه داد: تجلیل از شهروندان مشارک‌جوی برتر و مدیران و کارکنان پاسخگوی برتر در قالب محورهای «شهرداد»، «شهرساز» و «شهرآرا» از برنامه‌های این جشنواره است.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه مهم‌ترین درگاه ارتباط شهروندان با شهرداری، تماس با ۱۳۷پلاس است، گفت: همچنین شهروندان می‌توانند با روش‌های دیگری مانند ارسال پیام در شبکه‌های اجتماعی با شناسه @tehran137plus، وب‌سایت tehran.ir  و اپلیکیشن تهران من، موضوعات مختلف خود را مطرح کنند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید