• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 29 دی 1401
کد مطلب : 183277
+
-

فرار از بحران با بحران‌سازی

گواردیولا باید برای فرار از وضعیت کنونی، وضعیت تاتنهام را بدتر کند

فرار از بحران با بحران‌سازی

گواردیولا باید هر‌طور که شده در بازی امشب لیگ برتر مقابل تاتنهام تیمش را از بحران درآورد. او 2بازی پیاپی را در جام اتحادیه و لیگ به ساوتهمپتون و منچستریونایتد باخته. بدشانسی پپ و منچسترسیتی این است که کونته هم در بحران به‌سر می‌برد و باید فکری برای عبور از این شرایط بکند.
   منچسترسیتی تا پایان هفته هجدهم لیگ برتر فصل گذشته، ۴۴‌گل زده و ۹‌گل خورده ‌داشت، درحالی‌که در فصل جاری، آنها ۴۶‌گل زده و ۱۸‌گل خورده در کارنامه دارند. ۲ گل زده در مقابل ۹‌گل خورده بیشتر.
   دیتمار هامان، هافبک سابق لیورپول، سیتی و بایرن‌مونیخ مدعی شده سیتی بدون هالند تیم بهتری بود، حتی اگر ستاره نروژی ۴۰‌بار موفق به گلزنی بشود.
   تاتنهام‌ در 5‌بازی خارج از خانه خود به 3‌پیروزی، یک‌ تساوی و یک‌ شکست دست یافته است.
   سیتی فصل پیش رفت و برگشت به تاتنهام باخت و در 5 بازی آخر تنها یک‌بار در لیگ و یک‌بار در جام اتحادیه توانسته این تیم را شکست دهد.
   فصل پیش 67درصد شکست‌های من‌سیتی به‌دست تاتنهام رقم خورده بود. اگر امشب هم کونته بتواند سیتی را ببرد، گواردیولا برای اولین‌بار، 3‌دیدار پیاپی مقابل یک تیم خاص در لیگ را بازنده می‌شود.
   تاتنهام در 4بازی از 9بازی قبلی خارج از خانه مقابل تیم مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر برد به‌دست آورده و 2 تساوی و 3‌ شکست متحمل شده. این درست برابر است با آمار بردهای این تیم مقابل مدافعان عنوان قهرمانی در 47بازی خارج از خانه قبلی مقابل مدافعان عنوان قهرمانی لیگ برتر.
   سیتی آخرین‌بار در دسامبر2016 نتوانسته بود 2‌بازی خانگی پیاپی را در ورزشگاه اتحاد ببرد. در آن مقطع تیم پپ نتوانست 4‌دیدار پیاپی خانگی را با پیروزی پشت سر بگذارد. نبردن در بازی امشب او را به تکرار این رکورد نزدیک می‌کند.
   تاتنهام که این هفته در خانه به آرسنال باخته، در خارج از خانه تیم بهتری است. تافی‌ها در 3بازی اخیر خارج از خانه خود 9گل به تیم‌های میزبان زده‌اند.
   منچسترسیتی بالاترین میانگین گلزنی در هر مسابقه را در بین تمامی تیم‌های حاضر در پریمیرلیگ داراست؛ 2.68گل در هر بازی.
   سیتی به‌طور میانگین در هر بازی 5.8‌شوت در چارچوب دارد. به‌طور میانگین 34درصد شوت‌های سیتیزن‌ها در چارچوب است.
   ارلینگ هالند در 16‌بازی خود در پریمیرلیگ، 56‌شوت زده ‌که از این تعداد 21شوت گل شده است؛ او به‌طور میانگین در هر مسابقه 14‌پاس می‌دهد؛ میانگین دقت پاس‌های صحیح او نیز 77درصد است.
   تاتنهام به‌طور میانگین در هر بازی 1.9‌گل زده است؛ اسپرز به‌طور میانگین 5.8‌شوت در هر مسابقه می‌زند.
   هری کین در 19‌بازی خود برای تاتنهام در پریمیرلیگ، 49‌شوت‌ زده که 15‌ تا از آنها گل شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید