• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 25 دی 1401
کد مطلب : 182847
+
-

عدد خبر

200 هزار
پرونده شغلی مددجویان در بانک‌ها منتظر دریافت وام است. مرتضی فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با اعلام این مطلب از ایجاد ۳۰۰هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف در ۱۰ماهه امسال خبر داده و گفته درصورت پرداخت تسهیلات، راه‌اندازی ۵۰۰هزار فرصت شغلی تا پایان سال محقق خواهد شد.

17 پرستار
ایرانی در دوره فلوشیپی مراقبت تسکینی سازمان جهانی بهداشت پذیرفته شدند. در این دوره 6ماهه مجازی که با همت سازمان بهداشت جهانی و تعدادی از انجمن‌های بین‌المللی مراقبت تسکینی برگزار می‌شود، ۵۰نفر از پرستاران و پزشکان کشورهای مختلف شرکت دارند و کلیه پرستاران ایرانی شرکت‌کننده در این دوره از پرداخت شهریه معاف هستند.

70 درصد
زندانیان زن در ۱۵استان کشور به مناسب میلاد حضرت زهرا(س) از تسهیلات و ارفاقات قانونی طبق رعایت مقررات و قوانین بهره‌مند شدند. بر این اساس 469زندانی در 10استان از زندان آزاد شدند و در تعداد دیگری از استان‌ها هم برخی از زندانی‌ها با استفاده از تخفیف قرار تأمین، پابند الکترونیک و دیگر تسهیلات از زندان آزاد شدند که این رقم، تعداد آزادشدگان در ۱۵استان را به ۵۰۲ نفر می‌رساند.

49 بیمار
کووید-19 روز گذشته در کشور شناسایی شدند و یک نفر هم جان خود را از دست داد. روند افزایش آمار ابتلا به کرونا تاکنون در ۲۲۹کشور و منطقه با زیرسویه‌های جدید اومیکرون ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد. براساس آمار رسمی ارائه شده در جدول جهانی ورلداُمتر، طی شبانه روز گذشته کرونا جان ۱۶۰۷نفر را گرفت و ۳۱۹هزارو۹۸۴ ابتلای جدید جهانی هم ثبت شد.

12 شهر
در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفتند. این در حالی است که براساس اعلام مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، تعداد این شهرها رو به افزایش است و از 7شهر در هفته گذشته به 12شهر در هفته جاری رسیده است. همچنین تعداد شهرهای با وضعیت زرد از ۱۰۱ به ۱۴۳ شهر افزایش و تعداد شهرهای با وضعیت آبی از ۳۴۰ به ۲۹۳ شهر کاهش پیدا کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :