• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 24 دی 1401
کد مطلب : 182737
+
-

دلربایی شهریار

مغانلو درست پشت پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات، روی فرم برگشت

دلربایی شهریار

یکی از ستارگان افول‌کرده لیگ برتر فوتبال ایران در فصل بیست‌ودوم، شهریار مغانلو بود. ستاره پیشین پرسپولیس در شروع فصل جاری نتوانست انتظارات را با پیراهن سپاهان برآورده کند. او که به‌نوعی تک‌مهاجم هدف طلایی‌پوشان به شمار می‌رفت، پیش از جام‌جهانی تنها موفق به زدن 2گل برای تیمش شد که اصلا آمار قابل‌قبولی به‌حساب نمی‌آمد. همین مسئله هم باعث شد در طول تعطیلات لیگ برتر، شایعات زیادی پیرامون جدایی مغانلو از سپاهان ‌یا حتی معاوضه او با بازیکنی مثل مهدی عبدی از پرسپولیس منتشر شود. با این حال، به‌نظر می‌رسد شهریار بعد از جام‌جهانی به فرم مطلوب و مورد انتظار بازگشته و حسابی روی دور افتاده است.
مغانلو در دیدار با نفت مسجدسلیمان یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند، 2هفته بعد شاهد گلزنی این بازیکن برابر مس کرمان بودیم و البته یک پاس گل هم برای محمد علی‌نژاد ارسال کرد. پس از آن نوبت به جام حذفی رسید تا محلی جدید برای خودنمایی و اوج‌گیری مغانلو باشد. در جریان دیدار سپاهان با سایپا در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی، مغانلو هر 3گل تیمش را به ثمر رساند تا روزی به‌یادماندنی را پشت سر گذاشته باشد. این اتفاق در فوتبالی که خیلی کم هت‌تریک دارد و آقای گل نیم‌فصلش فقط 6گل به ثمر رسانده، کاملا قابل توجه است.
حالا و در 5مسابقه برگزار شده پس از جام‌جهانی، شهریار مغانلو 5گل به ثمر رسانده و در آستانه آغاز نیم‌فصل دوم، در بهترین شرایط ممکن به سر می‌برد. او در حالی آماده شروع دور برگشت و مصاف خانگی با استقلال می‌شود که پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی هم از راه رسیده، اما اینک از هر زمان دیگری بعیدتر است که سپاهان حاضر به از‌دست‌دادن این مهاجم باشد. شهریار در لیگ برتر هم 4گله شده و چنان که گفتیم با صدر جدول گلزنان در لیگ فقیر ایران، تنها 2گل فاصله دارد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید