• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 21 دی 1401
کد مطلب : 182566
+
-

3 نما از رعایت حقوق زنان در غرب !

امنیت و حقوق زنان را در چند تصویر زیر بخوانید و ببینید.

نمای  اول

با اینکه سال‌هاست نظام برده‌داری در جهان منسوخ شده است، برخی کشورهای مدعی آزادی زنان و حقوق بشر همچنان از محل فروش برده برای خود درآمدزایی می‌کنند. آمارها نشان می‌دهد در کشورهایی مانند آمریکا و انگلیس همچنان با خرید و فروش زنان، از زن به‌عنوان برده جنسی استفاده می‌شود و صاحبان برده‌ها سالانه میلیون‌ها دلار از این طریق درآمد دارند.

نمای دوم
یک زن میانسال بعد از پایان کار روزانه برای رفتن به منزلش به پارکینگی که خودرویش را در آن پارک کرده است می‌رود. ناگهان فردی به او حمله کرده و با ضرباتی سنگین منجر به بیهوش‌شدن او می‌شود. مرد ضارب با خیالی آسوده جیب‌های زن را خالی می‌کند و قصد رفتن دارد اما چون هیچ فردی مانع کار او نیست، دوباره به محل بازمی‌گردد و زن را که بیهوش است سوار خودرو می‌کند که بعدا مشخص می‌شود از سوی او مورد تعرض قرار گرفته است. این اتفاق در حالی رخ داد که دوربین‌های نظارتی در پارکینگ وجود دارد و عده‌ای در حال نگاه کردن به این صحنه هستند.

نمای سوم
یک زن به‌دلیل نیاز خود وارد فروشگاهی در آمریکا می‌شود. او از مردمی که در محل حضور دارند تقاضای کمک می‌کند. کسی به او کمکی نمی‌کند بلکه یکی از مسئولان فروشگاه با پلیس تماس می‌گیرد و گزارش مزاحمت می‌دهد. بلافاصله یک واحد گشت پلیس به محل مراجعه و مأمور اعزام شده بدون اعتنا به فریادهای زن او را زیر کتک با باتوم قرار می‌دهد. رفتار این پلیس به قدری خشن است که برخی حاضران در فروشگاه خواهان پایان‌دادن به کتک‌زدن زن می‌شوند اما، مأمور پلیس بدون اعتنا به درخواست شهروندان و زنی که در چنگ او گرفتار است به کتک زدن ادامه می‌دهد. درنهایت با نیمه جان شدن زن سیاهپوست، او دستگیر و به مقر پلیس منتقل می‌شود.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید