• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 21 دی 1401
کد مطلب : 182496
+
-

نکته بازی/ نباید خوشحال باشی!

نیم‌فصل اول لیگ برای مهدی عبدی خوب نبود. این مهاجم که از اواسط فصل گذشته مورد بی‌توجهی یحیی گل‌محمدی قرار گرفته بود، امسال به نیمکت‌نشین محض تبدیل شد. حتی جدایی لوکادیا و مصدومیت دیاباته هم به تغییر وضعیت عبدی کمک نکرد. این اواخر زمزمه‌های زیادی در مورد احتمال جدایی عبدی از جمع سرخپوشان به گوش می‌رسد اما این بازیکن در مصاحبه‌ای گفته: «هنوز 3فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم.» و اضافه کرده: «از گلزنی محمد عمری خوشحال می‌شوم.» البته که متوجه حسن‌نیت عبدی می‌شویم اما کاش احساس درونی او از درخشش عمری همین خوشحالی و شادی نباشد. او باید غصه بخورد که چرا فرصت را به این راحتی در اختیار عمری قرار داده. اگر ناراحت نباشی و بیشتر تلاش نکنی، هرگز موفق نخواهی شد.

خب پول آنچنانی ندهید
بعد از شکست استقلال در برابر تراکتور، کادرفنی و بازیکنان به‌طور همزمان تحت فشار قرار گرفتند و برخی حتی مدعی شدند بعضی از نفرات استقلال کم‌کاری کرده‌اند. حالا یکی از اعضای هیأت‌مدیره جمله‌ای به زبان آورده که به نوعی این شائبه را تقویت می‌کند. حجت کریمی گفته: «برخی از بازیکنان پول آنچنانی می‌گیرند و در زمین قدم می‌زنند.» امیدواریم بحث کم‌کاری صحت نداشته باشد و موضوع فقط به بی‌انگیزگی محدود شود. در این صورت هم مقصر خود باشگاه است که به این بازیکنان پول آنچنانی می‌دهد. به جای اینکه پرداختی‌های درشت به تعدادی بازیکن کم‌انگیزه داشته باشید، با هزینه کمتر فرصت را در اختیار جوانانی قرار بدهید که بیشترین تلاش را انجام می‌دهند. طوری حرف می‌زنید که انگار مردم با اینها قرارداد بسته‌اند، نه شما!

چقدر ناشکر هستید
تیم ملی عمان در نخستین بازی خود در جام کشورهای حاشیه خلیج‌فارس که در عراق برگزار می‌شود، در برابر میزبان به مساوی بدون گل دست یافت. بعد از این مسابقه خبرنگاران عمانی از برانکو، سرمربی این کشور انتقاد کردند و گفتند سبک بازی عمان خوب نبوده. این در حالی است که برانکو تیم خوب و قابل دفاعی ساخته است. آنها در بازی دوم توانستند یمن را ببرند. حالا کاری به این حرف‌ها نداریم؛ اما شما توجه داشته باشید عمانی‌ها مساوی با عراق را  قبول ندارند و از کادرفنی گلایه می‌کنند، اما ما عالی‌جناب مهدی تاج را داریم که هنوز از کیفیت فنی ویلموتس دفاع می‌کند؛ مردی که چند میلیون دلار گرفت تا به همین عراق در زمین بی‌طرف ببازد. انصافا که چقدر ناشکر هستید شما!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید