• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 21 دی 1401
کد مطلب : 182495
+
-

آماربازی

13
تیم استقلال که فصل جاری را با شکست 2بر صفر مقابل سپاهان آغاز کرده بود، بعد از آن مسابقه 13بازی را بدون شکست پشت سر گذاشت که این بالاترین رکورد شکست‌ناپذیری در فصل جاری بوده است. اما شاگردان ساپینتو بالاخره در آخرین هفته نیم‌فصل مقابل تراکتور تسلیم شدند تا هفته‌های شکست‌ناپذیری آنها از 13هفته فراتر نرود و دیگر تیم‌ها شانس عبور از این رکورد را در این فصل داشته باشند. هم‌اکنون پرسپولیس با 8بازی بدون باخت نزدیک‌ترین تیم به این رکورد است. سپاهان هم بعد از باخت به فولاد 9هفته را بدون شکست سپری کرده بود اما نهایتا در هفته چهاردهم مغلوب پیکان شد و روی همان عدد 9ماند. پرسپولیس اما از زمان باختن به تراکتور در هفته هفتم دیگر شکست نخورده است.

10
تیم گل‌گهر در 10بازی اخیرش صاحب 7برد و 3باخت شده و در هیچ مسابقه‌ای مساوی نکرده است. شاگردان قلعه‌نویی بعد از بردن تراکتور در هفته اول در 3هفته بعدی به 3مساوی متوالی رسیدند. اما بعد از ثبت 3تساوی در 4بازی اول، دیگر رنگ مساوی را ندیدند. در لیگی که تیم‌هایش علاقه زیادی به نتیجه مساوی دارند و خیلی بیشتر از میانگین جاری در لیگ‌های دیگر نتیجه تساوی بین تیم‌ها اتفاق می‌افتد، رکورد 10هفته بدون مساوی رکورد جالبی است که توسط گل‌گهر ثبت شده و حتی قابلیت بالاتر رفتن را هم دارد. گل‌گهر هفته آینده باید بازی عقب‌افتاده‌اش را مقابل آلومینیوم برگزار کند و بعد از آن به مصاف تراکتور برود. تا امروز 38درصد از بازی‌های این فصل مساوی تمام‌شده است.

10
نفت مسجدسلیمان در آخرین هفته از نیم‌فصل اول، دهمین بازی بدون پیروزی‌اش را هم پشت سر گذاشت تا در آستانه شکستن رکورد این فصل قرار بگیرد. در این فصل تنها تیمی که 10هفته متوالی را بدون برد سپری کرده، پیکان است که بعد از 10هفته بالاخره سپاهان را برد. یک هفته بعد نفت مسجدسلیمان به رکورد 10بازی بدون برد رسید و می‌تواند از این رکورد عبور کند. فصل گذشته این رکورد به فجرسپاسی رسید که 25هفته را بدون برد پشت سر گذاشت. آن تیم در 5هفته اول به 2برد رسید و بعد از آن دیگر هرگز پیروز نشد. امسال هم نفت مسجدسلیمان در 5هفته اول 2بار پیروز شده و بعد از آن دیگر رنگ پیروزی را ندیده است. نفت در 10بازی اخیر فقط یک امتیاز گرفته است!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید