• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
دو شنبه 19 دی 1401
کد مطلب : 182255
+
-

آماربازی

9.08
دانیال اسماعیلی‌فر با امتیاز عالی 9.08از 10بهترین بازیکن هفته آخر نیم‌فصل از نگاه سایت متریکا شد. دقت پاس دانیال در بازی با نساجی 86.4درصد بود و 4عملکرد دفاعی هم داشت. او 3بار شوت زد که 2شوت او داخل چارچوب بود و هر دو هم تبدیل به گل شد. اینها نخستین گل‌های او با پیراهن پرسپولیس بودند که این مدافع راست را از زیر فشار روحی خارج کردند. دانیال در سپاهان گل‌های زیادی می‌زد و گل نزدنش در پرسپولیس باعث انتقادات زیادی شده بود. او حالا با 2گل و 3پاس‌گل یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس روی گل‌هاست و از لحاظ میانگین امتیاز هم سومین بازیکن برتر پرسپولیس در این فصل محسوب می‌شود.
 
9.03
محمد قنبری، چهره درخشان بازی تراکتور و استقلال که هر 2گل میزبان را وارد دروازه آبی‌پوشان کرد امتیاز عالی 9.03را در این بازی کسب کرد. او می‌توانست برترین بازیکن هفته هم باشد اما درخشش دانیال اسماعیلی‌فر، گلزن تراکتور را در رتبه دوم این هفته قرار داد. قنبری که در پست وینگر راست برای تراکتور بازی می‌کند در این فصل فقط 4بار در ترکیب اصلی قرار گرفته و بازی با استقلال نخستین مسابقه‌ای بود که او 90دقیقه کامل در زمین ماند. تا پیش از این هفته بالاترین نمره قنبری نمره 7.28در بازی با مس‌کرمان بود که حتی در همان مسابقه هم دقیقه 60تعویض شد! او مقابل استقلال با ثبت نخستین گل‌های این فصلش برای نخستین بار به تیم منتخب هفته رسید.
 
8.78
در تیم منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر، تیم‌های سپاهان و پرسپولیس با 3بازیکن بیشترین سهمیه را دارند. محمد عمری با نمره 8.78سومین بازیکن برتر این هفته بود و به همراه گولسیانی و اسماعیلی‌فر از پرسپولیس در تیم منتخب حضور دارد. از سپاهان هم احمدزاده، علی‌نژاد و شهریار مغانلو در تیم منتخب حضور دارند. تراکتور با محمدرضا اخباری درون دروازه و ستاره این هفته‌اش محمد قنبری، صاحب 2سهمیه در تیم منتخب هفته بوده است. از تیم هوادار نیز سپهر روزی‌طلب و عزت پورقاز به تیم منتخب این هفته رسیده‌اند و تک بازیکن باقیمانده لوسیانو پریراست که در هفته پانزدهم برای مس‌رفسنجان 2پاس‌گل داد و با نمره 8.10به تیم منتخب هفته رسید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید