• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 18 دی 1401
کد مطلب : 182241
+
-

فرحزادی‌ها پیاده‌راه میلیاردی را پس می‌گیرند

کوچه‌پس‌کوچه
فرحزادی‌ها پیاده‌راه میلیاردی را پس می‌گیرند

3 ماه پیش بود که گلایه ساکنان فرحزاد از اجرای طرح نیمه‌کاره بهسازی پیاده‌راه‌های بلوار اصلی فرحزاد رسانه‌ای شد چون پیاده‌راه ۱۵۰متری خیابان فرحزادی از ابتدای بزرگراه یادگار امام(ره) تا خیابان گلبهار که با هزینه بیش از یک و نیم میلیارد تومان ساخته شده بود، در گذر زمان برای اهالی بلااستفاده شد.  این در حالی است که به گفته علی فرحزادی از ساکنان محله، هدف طرح مزبور تبدیل فرحزاد به پاتوق گردشگری است. او  می‌گوید: «پیاده‌راه محله بیشتر از آنکه به نفع مردم باشد، به کام رستوران‌ها شده است.»
اما گویا گلایه‌مندی اهالی، شهرداری منطقه را به واکنش وادار کرده است. آن گونه که شهردار ناحیه۹ منطقه۲ می‌گوید: شهردار منطقه بر عملیات نرده‌گذاری برای جلوگیری از ورود خودرو به پیاده‌راه تأکید کرده است. اما ساسان سعیدی دلیل تعلل در انجام این دستور را اجرای طرح فاضلاب شهری در این محدوده فرحزاد ذکر می‌کند؛ چون عملیات نرده‌گذاری همزمان با حفاری شرکت فاضلاب، مسیری برای‌ تردد خودروها باقی نمی‌گذارد.
شرکت فاضلاب گویا بازه زمانی ۶ماه تا یک سال را برای لوله‌گذاری در کل فرحزاد و یک ماهه در بلوار فرحزاد اعلام کرده است و حالا ساکنان و گردشگران فرحزاد باید کمی دیگر صبوری کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید