• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 15 دی 1401
کد مطلب : 181935
+
-

نکته بازی/ نباید هم یکدست می‌بود

حدود 40روز از حذف تیم ملی از جام‌جهانی می‌گذرد و حالا نوبت به حمید استیلی رسیده تا بار دیگر وقایع مربوط به دوران حضور سرمربی قبلی را بازگو‌ کند. استیلی در زمان اسکوچیچ سرپرست تیم بود و خود مربی کروات هم هرگز رابطه خوب و دوستانه‌ای با او نداشت. حالا استیلی گفته: «چه در زمان اسکوچیچ و چه در زمان کی‌روش، فضای تیم ملی یکدست نبود.» زمان کی‌روش را که نمی‌دانیم، اما یکدست‌نبودن تیم اسکوچیچ با توجه به حضور شخص استیلی اصلا چیز عجیبی نبوده است. در واقع از قدیم عادت کردیم جاهایی که حمیدخان حضور دارد، خبری از یکدستی نباشد. بهترین مثال هم در این مورد پرسپولیس لیگ هفتم بود که تیم افشین قطبی قشنگ به 2گروه بزرگ تقسیم می‌شد. حالا از تیم امید فرهاد مجیدی بگذریم!

می‌خواستید عبور نکند؟
از زمانی که خبر پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر عربستان به‌طور رسمی اعلام شد، شمار دنبال‌کنندگان صفحه رسمی این باشگاه در اینستاگرام با سرعتی شگفت‌انگیز شروع به رشد کرد؛ طوری که با هر رفرش، می‌شد افزوده‌شدن چند‌هزار نفر به رقم دنبال‌کنندگان صفحه را دید. این روند تا جایی ادامه یافت که ساعاتی بعد از معارفه کریس در استادیوم النصر، فالوئرهای صفحه این باشگاه از 9میلیون نفر گذشت. این به آن معنا بود که دیگر پرسپولیس پرمخاطب‌ترین صفحه رسمی باشگاه‌های آسیایی در شبکه‌های اجتماعی را در اختیار نخواهد داشت. سرخپوشان پیش‌تر 8.3میلیون دنبال‌کننده داشتند، اما حالا النصر همینطور جلو می‌رود که تعجبی هم ندارد. خود رونالدو بیش از 500میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد و طبیعی است که هوادارانش مشتاق تعقیب صفحه باشگاه جدید او باشند.

حالا دعا کن مجوز بگیرید
حضور کریستیانو رونالدو در النصر عربستان به‌طور طبیعی باعث افزایش احتمال رویارویی او با تیم‌های ایرانی شده و کلا جذابیت مضاعفی به لیگ قهرمانان آسیا بخشیده است. در این میان علیرضا بیرانوند که با پیراهن تیم ملی ایران در جام‌جهانی2018 سابقه مهار ضربه پنالتی رونالدوی پرتغالی را دارد، ابراز امیدواری کرده بار دیگر با این بازیکن رودررو شود. البته که اتفاق شیرینی خواهد بود. النصر این فصل مجوز حضور در لیگ قهرمانان را به‌دست نیاورد و پرسپولیس هم (مثل استقلال) به‌دلیل عدم‌احراز صلاحیت از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، نتوانست در مسابقات این دوره حاضر شود. حالا شاید النصر به فصل بعدی بازی‌ها راه پیدا کند، اما بیرانوند و پرسپولیسی‌ها باید امیدوار باشند اول مجوز حرفه‌ای‌شان تأیید شود که با این همه مشکل، کار آسانی هم نیست.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید