• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 13 دی 1401
کد مطلب : 181720
+
-

نجات گروگان 20ساله از دخمه آدم‌ربایان

افراد مسلح که با مردی دچار اختلاف مالی شده بودند پسر او را ربودند تا حساب‌شان را تسویه کنند؛ اما پلیس نقشه آنها را ناکام گذاشت.
به گزارش همشهری، این آدم‌ربایی روز دهم دی‌ماه امسال در یکی از محله‌های شهر دلگان واقع در استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد. آن روز چند مرد مسلح که صورت‌های‌شان را پوشانده بودند در خیابانی خلوت به پسری جوان نزدیک شدند و با تهدید او را سوار خودروی پژو405 کرده و از آنجا گریختند. با اعلام این حادثه به پلیس، تحقیقات مأموران در این‌باره آغاز شد.
کارآگاهان پلیس در همان بررسی‌های اولیه پی بردند که آدم‌ربایان از مدتی قبل با پدر جوان ربوده شده دچار اختلاف مالی شده بودند و با بالاگرفتن این اختلافات آنها دست به آدم‌ربایی زده‌اند. با وجود شناسایی عامل اصلی آدم‌ربایی اما هنوز معلوم نبود که او و همدستانش پسر جوان را در کجا زندانی کرده‌اند. مأموران به تحقیقات خود ادامه دادند تا اینکه سرانجام به نخستین سرنخ دست پیدا کردند. شواهد به‌دست آمده حاکی از آن بود که آنها پسر 20ساله را در خانه‌ای در دلگان نگهداری می‌کنند. به این ترتیب آنجا را به محاصره خود درآوردند و تلاش کردند با وارد شدن به آنجا گروگان را نجات دهند. مأموران با احتیاط زیادی وارد دخمه آدم‌ربایان شدند و در شرایطی که هیچ‌کس به‌جز پسر جوان در آنجا حضور نداشت، او را آزاد کردند. شواهد نشان می‌داد که آدم‌ربایان ساعتی پیش از حضور پلیس از آنجا گریخته‌اند. سرهنگ مرتضی جوکار، جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان در این‌باره گفت: با وجود آزادی گروگان اما با توجه به شناسایی آدم‌ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آنها ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید