• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 8 خرداد 1397
کد مطلب : 18140
+
-

با مردم

با مردم

  تأکید بر استفاده از جوانان

سلام. هرچند همواره مسئولان به استفاده از توانایی‌های جوانان در دستگاه‌های مختلف تأکید می‌کنند اما متأسفانه در مقام عمل همچنان شاهدیم که افراد بازنشسته پس از بازنشستگی مجددا در همان شغل قبلی در مسئولیت‌هایی با عناوین جدید معرفی و مشغول به‌کار می‌شوند! پس چه زمانی باید از نیروهای جوان مستعد کار استفاده شود؟
2874...0912

@  اتلاف وقت و هزینه شهروندان

سلام. در روزنامه همشهری گزارشی از معضل پارکینگ در پایتخت نوشته بودید. واقعیت این است که یکی از مهم‌ترین مشکلات حال حاضر کلانشهر‌ها به‌خصوص تهران، مشکل کمبود محل پارک وسایل نقلیه است. به‌صورتی که زمینه ساز به‌وجود آمدن بخش مهمی از مشکلات دیگر، مانند آلودگی هوا، آلودگی‌های صوتی و همچنین باعث اتلاف وقت و هزینه شهروندان می‌شود. متأسفانه عدم‌تعادل میان جمعیت و سرانه پارکینگ در شهر‌ها، مکان یابی نامناسب و عدم‌توزیع منطقی پارکینگ‌ها در سطح شهر، باعث به‌وجود آمدن پارک‌های حاشیه خیابان، توقف‌های دوبل و سرگردانی اتومبیل‌ها برای پیدا کردن محل پارک و در نتیجه سبب ایجاد اختلال در رفت آمد و ایجاد ترافیک می‌شود. امیدواریم مسئولان ذی‌ربط در پلیس راهور و شهرداری با برنامه‌ریزی مناسب برای حل مشکل پارکینگ در سطح تهران اقدامی بکنند.
انصاری از تهران

  تعطیلات تابستانی دانش‌آموزان

سلام. با توجه به اینکه ۹ وزارتخانه و سازمان مکلف و موظف به‌عهده‌داری مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان شده‌اند، مصرانه تقاضا می‌شود از هم‌اکنون برای تعطیلات تابستانی آنها هم برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای انجام شود تا اوقات فراغت‌شان به عالی‌ترین نحو ممکن و در مسیر رشد و تعالی فرهنگی در راستای ارزش‌ها و آموزه‌های دینی سپری شود.
6263...0938

  مصرف شیر خانواده ها

باسلام خدمت روزنامه وزین همشهری. درحالی ‌که همواره مسئولان ذی‌ربط در وزارت بهداشت از مزایای استفاده از شیر و ضررهای نوشابه برای مردم اطلاع‌رسانی می‌کنند! اما متأسفانه تعادل قیمت بین این دو محصول منطقی نیست. در واقع قیمت یک شیشه شیر یک لیتری همیشه گران‌تر از یک شیشه نوشابه 1/5لیتری است. با توجه به اینکه اکثر مردم از کمبود ویتامینD و کلسیم رنج می‌برند، آیا بهتر نیست یارانه‌ای برای مصرف شیر در خانواده‌‌ها اختصاص داده شود. لطفا گزارشی در این خصوص منتشر کنید.
1176...0912

  مدت‌هاست بیکار شده ایم

باسلام. این روزها که از مشکل بیکاری کارگران می‌نویسید لطفا به مسئولان بگویید فکری به‌حال امثال ما که مهندس عمران بوده، اما با 8سال سابقه کار، مدت‌هاست بیکار شده‌ایم بکنند، تا ناچار نباشیم برای تأمین هزینه زندگی مسافرکشی کنیم.
8664...0919

  مشکلات دانشجویان دکتری

سلام. الزام چاپ مقاله برای دفاع از رساله از طرف وزارت علوم با هر‌نگرشی که بوده، مشکلات عدیده‌ای برای دانشجویان دکتری اعم از افزایش سنوات، شهریه و استرس بعضا بیش از یکسال برای پذیرش یا عدم‌پذیرش مقاله دارد. اغلب دانشجویان متاهل هستند و فشار این مشکلات بیش از حد است به‌خصوص که چاپ مقاله تابع عواملی دیگر مثل شهرت و نفوذ استادان دانشگاه نیز هست و اگر کسانی این شرایط را نداشته باشند فراموش می‌شوند.
1755...0936

  به فکر مردم باشند

با سلام و خسته نباشید. مدتی است که مایحتاج مردم در همه زمینه‌ها به‌شدت رو به گرانی است. لطفا به مسئولان اعلام کنید به فکر مردم باشند. خانواده‌های زیادی در کشور وجود دارند که به‌دلیل مشکلات فراوان در حال از هم پاشیدن هستند.
2574...0919

لطفا نظرات خود درباره مطالب روزنامه را با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید