• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 8 دی 1401
کد مطلب : 181372
+
-

با مردم/گرامیداشت یادوخاطره سردار سلیمانی الزامی است

بدون تردید برگزاری گرامیداشت باشکوه سالگرد سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی الزامی اسلامی است چرا که خدمات این اسطوره شجاعت وایثار نه برملت ایران بلکه متوجه ملل خاورمیانه و کل جهان اسلام است و چراغ باقیات صالحاتی که همیشه روشن باشد نیازمند وصف و تکریم است.
محمدی از تهران

ساخت تله‌کابین در گرگان توجیه محیط‌زیستی ندارد
ساخت تله‌کابین در بالای کوه‌های پوشیده از بلوط و راش و ممرز و انجیلی هیرکانی در جنگل‌های گرگان و النگدره نباید انجام شود چرا که در آن صورت جنگل‌های آن مناطق تبدیل به بنگا‌ه‌های تجاری برای کسب دلار آن هم به نفع چند نفر خاص می‌شوند. به‌نظر می‌رسد جلوی کاری را که توجیه محیط‌زیستی ندارد و باعث بهره‌برداری عده‌ای خاص می‌شود، باید از ابتدا سد کرد.
ندری‌زاده از گرگان

کمبود داروهای روانپزشکی هزینه‌های خانواده و جامعه را چند برابر می‌کند
مادر یک فرزند عقب‌افتاده ذهنی هستم که داروهای روانپزشکی ازجمله ریتالین، کلونیدین و ریسپریدون برای پسرم حکم آب و اکسیژن دارد. این داروها باعث آرامش بیماران به‌خصوص در افراد عقب‌مانده ذهنی می‌شود و عدم‌مصرف داروها کار آنها را به بستری شدن در بیمارستان می‌رساند که این امر هزینه‌های خانواده را چند برابر می‌کند درحالی‌که قرص‌ها که تحت پوشش بیمه هم هستند در مقابل بستری شدن، هزینه سنگینی محسوب نمی‌شوند. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان دارو و درمان برسانید.
ضیایی از تهران

پیامک
حراست تمام اماکن رعایت پوشش اسلامی را کنترل کنند

توقع می‌رود برای حفظ شعائر اسلامی واحدهای حراست تمام اماکن، رعایت پوشش اسلامی را به بانوان یادآوری و این موضوع را کنترل کنند.
پوریا از تهران

خرید و فروش کد رهگیری برای وام ودیعه مسکن ممنوع شود
به‌تازگی در شهرستان‌ها که اغلب معاملات مسکن بدون کد رهگیری انجام می‌شود، خرید فروش کد رهگیری برای دریافت وام ودیعه مسکن رواج یافته و در حال افزایش است. بسیاری از فروشندگان با ارائه کد رهگیری در سایت و اپلیکیشن‌ها اقدام به فروش آن می‌کنند.من مجبور شدم برای دریافت کد رهگیری معامله یک میلیون تومان بپردازم که بتوانم وام بگیرم. بماند که از پرداخت وام هم خبری نشد. چه‌کسی باید بر این وضعیت نظارت کند.
محمودی ازشاهرود

کارگران ابنیه فنی راه‌آهن ورامین بدون بیمه مانده‌اند
مدتی است کارگران ابنیه فنی راه‌آهن ورامین بیمه درمانی ندارند زیرا اعتبار بیمه تأمین اجتماعی آنها به واسطه عدم‌پرداخت حق بیمه توسط کارفرما تمدید نشده است. از مسئولان تقاضای بررسی و پیگیری داریم.
کارگران ابنیه فنی راه‌آهن ورامین

کاغذ ارزان نشود کتاب نخواهیم داشت
بدیهی است که مهم‌ترین رکن در پروسه چاپ کتاب کاغذ است چرا که اگر رویکرد حفظ کتاب‌های چاپی باقی باشد اما امکان چاپ نداشته باشیم همین میزان چاپ کتاب را نیز نخواهیم داشت. از مسئولان تقاضا می‌کنیم برای ارزان و در دسترس شدن کاغذ راهکاری بیابند. دست ناشران کوچک از همه جا کوتاه است.
ذاکری از قم

پیام
شرکت سیمان ری نفس مردم جنوب تهران را تنگ کرده است

فعالیت‌های بدون نظارت شرکت سیمان ری، راه نفس را بر مردم جنوب تهران به‌ویژه شهرری و روستاهای اطراف آن بسته است.
می‌گویند سیمان ری متعلق به بنیاد مستضعفان است از مسئولان این بنیاد می‌خواهم فکری برای وضعیت سلامت مردم در روستاهای عباس‌آباد، امین‌آباد، غنی‌آباد، جاده نظامی، زمان‌آباد، اسالم‌آباد، تقی‌آباد و حاجی‌آباد، مردم شهرری کند که همگی با فعالیت سیمان ری دچار مشکل شده‌اند.
سمایی از شهرری

تعدادی اتوبوس جدید به خط ونک – رسالت بدهند
در خبرها گفته شد که اتوبوس‌های جدید تهران درحال شماره‌گذاری هستند. خبر بسیار خوبی است به شرط اینکه شامل همه مسیرهای پرتردد و دارای اتوبوس‌های فرسوده ازجمله خط ونک – رسالت هم بشود نه اینکه همه این اتوبوس‌ها در مسیرهای اصلی و  شریان‌های بزرگراهی ‌بهکار‌گیری شوند. متأسفانه وضعیت اتوبوس‌های خط ونک – رسالت  خوب نیست و رانندگان هم عنوان می‌کنند بودجه‌ای برای بازسازی و تعمیرات وسیله نقلیه ندارند. جا دارد از اتوبوس‌های تازه به این خط بسیار پرمسافر هم اتوبوس اختصاص دهند.
هروی از نارمک

بانوان متدین و موفق به جامعه معرفی شوند
در بین نخبگان و استادان دانشگاه و حوزه و سایر زمینه‌های علمی و فکری و فرهنگی، بانوان متدین و موفق بسیار ارزشمندی داریم. لطفا این افراد را به عموم مردم معرفی کنید تا عموم بانوان به سرمایه‌های واقعی خود پی ببرند.
اصلانی از ارومیه




 

این خبر را به اشتراک بگذارید