• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 8 دی 1401
کد مطلب : 181363
+
-

عجیب‌ترین جرائم سال2022

از دزد ناشی تا عروس بلا

گرینویچ
از دزد ناشی تا عروس بلا

سال2022، آمریکا پر از دزدی‌ها و جرائمی بوده که وقتی خبر آنها منتشر شده، خوانندگان فقط گفته‌اند چطور می‌شود یک نفر اینقدر ابله و عجیب باشد که چنین خلافی مرتکب شود. از حمله با زنبور به پلیس گرفته تا قایم شدن در یک عروسک، امسال چیزهای عجیبی در دنیای خلافکاران روی داده است. عجیب‌ترین قتل دنیا: در اوکلاهما، قتل یک مرد توسط دوست نزدیکش، یکی از عجیب‌ترین اتفاقاتی است که در سال افتاده است. این دو نفر به ماهیگیری رفته بودند که به یک باره، یکی از آنها به دوستش می‌پرد و او را می‌کشد. وقتی از او پرسیده شد چرا این کار را کرده، در پاسخ گفته بود که فکر کرده دوستش یک پاگنده (موجودی خیالی در آمریکا) را احضار کرده بود و می‌خواسته او را بکشد و به‌عنوان غذا، ‌به این موجود بدهد. به همین‌خاطر، او پیش‌دستی کرده و دوستش را کشته تا خودش خوراک پاگنده نشود.

حمله با زنبور به ماموران قانون

 در پاییز، خبر حمله یک زن به مأموران قانون در ماساچوست حسابی سروصدا به‌پا کرد. مسئله حمله به مأموران قانون چیز عجیبی نیست اما این بار، وسیله حمله این زن، حسابی عجیب بوده است؛ این زن با زنبور به کلانتر منطقه و معاون او حمله کرده بود. آنها برای ابلاغ حکم تخلیه به این زن به خانه او مراجعه کرده بودند. این زن هم با پوشیدن لباس مخصوص زنبورداران، یک کندو را به سمت مأموران برده و به سمت آنها پرتاب کرده بود. او البته درنهایت دستگیر شد.

عروس گل‌باز
 در ابتدای سال، یکی از عجیب‌ترین دستگیری‌ها در ایالت فلوریدا روی داد. یک عروس، با این انگیزه که عروسی‌اش کمی هیجان و شور بیشتری داشته باشد، به مهمانانش ماریجوانا خورانده بود و البته باعث بدحال شدن تعدادی از آنها شده بود. یکی از مهمان‌ها دیده بود که این زن، در سس سالاد نوعی علف خشک ریخته است و بعد از اینکه اوضاع بحرانی شد وبه پلیس مراجعه کرد، عروس را به پلیس لو داده بود. عروس 42ساله بعد از دستگیری، گفته بود که قصدش این بوده که مهمان‌ها را سرخوش کند و عروسی‌اش فراموش‌نشدنی باشد. او با دستگیر شدن، عروسی‌اش را واقعا فراموش‌نشدنی کرد.

مسافر عجول
 یک مسافر در بهار، با خروج عجیب از یک هواپیما، نه‌تنها خبرساز که دستگیر هم شد. این مسافر، در یک پرواز صبح زود به شیکاگو، منتظر پلکان نماند و هنوز هواپیما روی باند حرکت می‌کرد که در اضطراری را باز کرد، ‌روی بال هواپیما رفت و از آنجا روی باند پرید تا به ترمینال برود. البته پلیس به میزان عجول بودن این مسافر اهمیتی نداد و او را دستگیر کرد.

قایم شدن در عروسک


مأموران در آمریکا، در تابستان، یک مظنون را در عجیب‌ترین جای ممکن، دستگیر کردند. این مظنون، که یک نوجوان سارق اتومبیل بوده، جثه‌ای کوچکی داشته و وقتی مأموران برای دستگیری او به خانه‌اش رفته بودند، خود را درون یک عروسک خرسی بزرگ پنهان کرده بود. مأموران تقریبا از پیدا کردن او ناامید شده بودند که درنهایت متوجه حرکت یک عروسک بزرگ شدند و وقتی خوب بررسی کردند، متوجه حضور این پسر در آن شدند. این پسر درنهایت به 9ماه حبس محکوم شد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید