• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 8 دی 1401
کد مطلب : 181317
+
-

عشق کوفی در روزهای پایانی

تصویربرداری فصل دوم «مستوران» و «عشق کوفی» ادامه دارد

گزارش2
عشق کوفی در روزهای پایانی

فهیمه پناه‌آذر- روزنامه‌نگار

این‌روزها شهرک‌های سینمایی پذیرای برخی از سریال‌های تلویزیونی هستند. یکی از این سریال‌ها «نایله» (عشق کوفی) است که مؤسسه اوج در دست تهیه دارد، همچنین فصل دوم «مستوران» هم در حال ساخت است و تیم سازنده «سلمان فارسی» نیز بعد از بازگشت از ارمنستان قرار است کار تصویربرداری را ادامه دهند.
به‌گزارش همشهری، درگذشت جلیل فتوح‌نیا (طراح صحنه و لباس سریال سلمان فارسی) باعث شده که سازندگان این سریال چند روزی برای ادامه تولید صبر کنند، عوامل این سریال بعد از بازگشت از ارمنستان که 2ماه گذشته آنجا حضور داشتند، تا چند روز دیگر کار را ادامه می‌دهند. داوود میرباقری آخرین سکانس‌های فصل بیزانس را در ارمنستان تصویربرداری کرده است. همچنین سریال عشق کوفی هم در روزهای پایانی تصویربرداری قرار دارد و گروه سازنده 70درصد کار را پیش رفته و این روزها در شهرک سینمایی غزالی مشغول به‌کار هستند. این سریال به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی است و داستانش به اتفاقات قبل از واقعه کربلا بازمی‌گردد.
فصل دوم «مستوران» هم از نیمه گذشته و عوامل سازنده، این سریال را در لوکیشن شهرک مستوران پیش می‌برند. فصل دوم این سریال به کارگردانی سیدعلی هاشمی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی با بازیگران جدید تصویربرداری می‌شود و در شهرکی که برای این سریال ساخته شده، تصویربرداری می‌شود. 2سریال عشق کوفی و مستوران از تولیدات اوج است که بعد از تولید در اختیار سازمان صدا و سیما قرار می‌گیرد و البته زمان پخش آن مشخص نیست.

مکث
روزهای شلوغ شهرک غزالی

علاوه بر این سریال‌ها، شهرک غزالی هم روزهای شلوغی را می‌گذراند. مدیر این شهرک عنوان کرده که بیش از ۱۵پروژه سینمایی و تلویزیونی که شامل فیلم، سریال و برنامه‌های تلویزیونی است، در شهرک غزالی مستقر و مشغول به کارند. وی می‌گوید: «بیش از ۱۰برنامه تلویزیونی در شهرک غزالی دکور دارند و مشغول تصویربرداری‌اند. خاله شادونه، بالان، نگاتیو پلاس، ساعت صفر، دیدی نو، خارج از محدوده و آچاهار ازجمله برنامه‌های تلویزیونی مستقر در شهرک هستند. همچنین برنامه «بچه مسلمان» شبکه قرآن هم قرار است به‌زودی وارد شهرک شود. این برنامه فعلا در مرحله پیش‌تولید به سر می‌برد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید