• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 5 دی 1401
کد مطلب : 181106
+
-

با مردم/مجموعه ورزشی شهر سالم را به مردم محله 13آبان بازگردانید

بعد از برون سپاری مجموعه ورزشی شهر سالم واقع در محله 13آبان منطقه20 شهرداری، استفاده از مجموعه برای اهالی ممکن نیست زیرا بخش‌هایی از مجموعه را برای استفاده تولیدی و انبار و پارکینگ اجاره داده‌اند که طبیعتا از وسعت مجموعه می‌کاهد. در ثانی تعرفه‌های مصوب شهرداری در مجموعه ورزشی شهر سالم رعایت نمی‌شود و مثلا تعرفه 100هزار تومانی را 300هزار تومان می‌گیرد و در اعتراض به این موضوع می‌گویند برای استفاده به قیمت قدیم سراغ همان کسانی بروید که آن تعرفه را مصوب کرده‌اند.با شرایطی که ایجاد کرده‌اند هم‌اکنون عمدتا اتباع افغانستانی از مجموعه استفاده می‌کنند و نوجوانان و جوانان پرشمار محل به‌دلیل گرانی، محدودیت مکان و مسائل فرهنگی نمی‌توانند از آن بهره ببرند. از شهردار مردمی منطقه20 تقاضا داریم به این موضوع که مورد تقاضای همه اهالی است ورود کرده و مجموعه شهر سالم را به اهالی و شهروندان بازگرداند تا با استفاده از قیمت‌های مناسب شهرداری همه اهالی بتوانند به فعالیت ورزشی و فرهنگی بپردازند.
جمعی از اهالی منطقه 13آبان تهران

تیرهای چراغ برق معابر عمومی در طول روز نباید روشن باشد
بارها دیده شده که تیرهای چراغ برق در معابر عمومی یا پارک‌ها در طول روز روشن هستند. به‌نظر می‌رسد این تیرهای برق یا سنسور حساس به نور ندارند یا اینکه سنسورهایشان از کار افتاده است. با پیگیری و برطرف کردن این مشکل به میزان زیادی در مصرف برق صرفه‌جویی خواهد شد.
جلالی از کرج

پیامک
بار گرانی مسکن فقط بر دوش مستأجران است

باهر عینکی که نگاه کنیم بار گرانی مسکن بر دوش مستأجران است و با هر تکان بازار زخم و درد به اجاره‌نشینان اضافه می‌شود. در این میان مسئولان اگر کاری بکنند که کرده‌اند اگر هم کاری نکنند چیزی از جیب‌شان نرفته است. در این میان مستأجر می‌ماند و مشکلاتش و دیگرانی که وعده می‌دهند به مستأجر کمک کنند. اگر طرح‌هایی مثل مسکن مهر و ملی به نتیجه می‌رسیدند چه بسا بارها که از روی دوش مستأجران برداشته می‌شد. جا دارد مسئولان از هم‌اکنون به فکر بهار و جهش قیمت‌های اجاره خانه باشند تا مستأجران را عاصی و درمانده نبینند.
آزرومند از تهران

آیا موضوع اینترنت طبقاتی واقعیت دارد؟
مدتی است در رسانه‌ها و فضای مجازی صحبت از اینترنت طبقاتی می‌شود. اگر چنین چیزی هست مسئولان درخصوص آن شفاف‌سازی‌ کنند نه اینکه همه کارهایشان را بکنند وقتی طرح اجرا شد مردم را خبردار کنند.
رضاپور از اردبیل

خیابان بلوچستان در گیشا بازگشایی شود
از راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم نسبت به بازگشایی خیابان بلوچستان که موازی خیابان گیشا و خیابانی پهن وخلوت به‌نام بلوچستان است، اقدام کنند. اهالی کوی نصر یا گیشا بعد از خروج از چمران جنوب با استفاده از این خیابان وارد گیشا شده و ادامه مسیر می‌دادند که اخیرا با بستن این خیابان و راهنمایی رانندگان به سمت اول گیشا ترافیک خیلی سنگینی مخصوصا بعدازظهرها ایجاد می‌شود.از مسئولان تقاضا داریم راهکاری یافته و مجددا مسیر بلوچستان را باز نمایند.
فرشادخواه از اهالی گیشا

پیام
قانون مهریه نیاز به بازنگری دارد

مهریه به‌عنوان پشتوانه مالی برای زن و جلوگیری از طلاق بی‌مورد ضروری و واجب است اما اینکه بعد از فوت زن اقوام درجه اول او تقاضای مهریه از داماد خود کنند واقعا بی‌انصافی است. یک مرد با فوت همسرش به قدری کافی دچار ناراحتی و مشکل برای ادامه زندگی و بزرگ کردن بچه‌هایش هست و پرداخت مهریه آن هم هنگامی که دیگر همسرش در این دنیا نیست کاری انسانی و درست به‌نظر نمی‌رسد. جا دارد مسئولان در اجرای این قانون تجدیدنظر کنند.
کلهر از تهران

گرانی فیلتر هوای خودرو از عوامل آلودگی هوا
 مدتی است فیلتر هوای خودرو گران شده است که با گران و کمیاب شدن فیلتر هوای خودرو رانندگان برای تعویض و جایگزینی فیلتر کهنه خودرویشان با فیلتر نو دچار مشکل شده و می‌شوند و در بسیاری موارد این تعویض را به تأخیر می‌اندازند که خود این موضوع آلودگی هوا را تشدید می‌کند. درحالی‌که با کم شدن قیمت فعلی و فراوانی فیلتر در بازار به سادگی می‌توان بخشی از مشکل آلودگی هوا را حل کرد. کافی است فیلتر هوای خودور به‌عنوان کالایی ضروری تلقی و قیمت آن کنترل شود.
ممدوحی از اراک

پل مکانیزه بزرگراه امام علی(ع) نیازمند تعمیر است
مدت‌هاست که پل مکانیزه بزرگراه امام علی(ع) واقع در خیابان کرمان خراب شده و از کار افتاده است.از مسئولان درخواست داریم تا هر چه زودتر نسبت به تعمیر و راه‌اندازی مجدد پل اقدام کنند.
کاسبی از تهران


 

این خبر را به اشتراک بگذارید